پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

واکنش تهیه‌کننده «بانوی عمارت» به نامه کارگردان

به گزارش آی‌فیلم، مجید مولایی تهیه کننده«بانوی عمارت» در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون متن انتقادی کارگردان «بانوی عمارت» نسبت به فیلمنامه این سریال گفت: دلیلی برای پاسخ به یادداشت آقای حمید نژاد نمی بینم به خصوص كه من درگیر پروژه دیگری هستم و فرصت پرداختن به این حواشی برایم فراهم نیست.

وی ادامه داد:معمولا مباحث فنی و تخصصی فیلمنامه، ساختار و رویکرد و همچنین جذابیت و ارتباط با مخاطب جایش در جلسات کارشناسی با حضور نویسنده و صاحبنظران است و نه بصورت یک طرفه در رسانه و فضای مجازی.

تهیه کننده «بانوی عمارت» عنوان کرد:البته که ایشان می‌تواند متنی را دوست داشته باشد و برعکس؛ همچنان که من طرح سریالی که جهت تهیه به من داده بودند را دوست نداشتم و یا متن فیلمنامه و فیلم آناهیتای ایشان را دوست نداشته و ندارم. در ضمن این روال معمولی در سیما است که طرح و یا فیلمنامه اماده را برای کارگردانی به فرد مورد نظر پیشنهاد می‌کنند و در صورت توافق وارد مذاکرات جدی تر می‌شوند. روالی که در سریال های  «چرخ فلک» و «بانوی عمارت» اتفاق افتاد. فراموش نکنیم که تمام حقوق مادی و معنوی محصول تولیدشده در اختیار سازمان صدا و سیماست. اینکه قصه فصل دوم تحقیر مخاطب هست یا نیست هم بماند برای قضاوت منتقدان و مردم در صورتیکه ساخته شود.

ص.گ

این مطلب را به اشتراک بگذارید