پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

انتقاد از گریم "نرگس محمدی" در «ستایش3»

به گزارش آی‌فیلم به نقل از ایرنا، پخش فصل سوم سریال «ستایش» حاشیه‌هایی را به همراه داشته است.

یکی از مهم‌ترین این حواشی این است که نرگس محمدی بازیگر نقش "ستایش" که در سری دوم این سریال گریم زنی میان‌سال را داشت در سری سوم و جدید این سریال جوان شده و همین موضوع دوباره سوژه نقد و حتی طنزپردازی کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است.

در این زمینه، آرمان زرین‌کوب تهیه‌کننده سریال «ستایش» درباره انتقادات نسبت به چهره پردازی نرگس محمدی بازیگر نقش اصلی این مجموعه در فصل سوم، گفت: ما در سریال «ستایش۱» با یک زن ۲۰ ساله رو به رو بودیم و در فصل دوم با یک زن ۴۰ ساله و حالا در فصل سوم که این شب‌ها روی آنتن شبکه سه می‌رود شاید در روند داستانی تنها چند ماه از فصل دوم گذشته باشد. این انتقادها پیش از این، نسبت به فصل دوم هم وجود داشت. «ستایش ۲» هم که شروع شد عده‌ای گفتند چرا ستایش پیر نشده و با یک عینک چهره‌اش تغییر کرد، اما اگر به اطراف خود نگاه کنید، خانم ۴۰ ساله پیر نیست که بخواهیم او را پیر کنیم و به صورتش چروک اضافه کنیم.

اما چیزی که آقای تهیه کننده به آن اشاره نکرده همان گمانه‌زنی احتملا صحیح است که این اتفاق -جوان شدن ستایش- به دلیل همزمانی ساخت سریال «ستایش ۳» با «بوی باران» است و نرگس محمدی در هر دو سریال همزمان جلوی دوربین می‌رفته و امکان گریم سنگین روی صورت او نبوده است.

 

بیشتر بخوانید ...

قصه "حمید" و "پری سیما" به کجا می‌رسد؟

نقشه قتل "حشمت فردوس" را کشیدند

کار پدر اینه که بدونه بچه‌اش تا کجا غرق شده!

/ س م

این مطلب را به اشتراک بگذارید