پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

مهوش صبرکن از «بوی باران» می‌گوید

مهوش صبرکن بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، با اشاره به طولانی شدن مدت فیلمبرداری سریال «بوی باران» گفت: مجموعه «بوی باران» در ۷۰ قسمت تولید شد، این مجموعه تلویزیونی مدت زمان زیادی را به خود اختصاص داد و کمی طولانی‌تر از دیگر آثار وقت صرف خود کرد.

وی در خصوص چگونگی حضورش در سریال «بوی باران» بیان کرد: بازی در این مجموعه نیز مانند دیگر سریال‌های تلویزیونی به من پیشنهاد شد و من هم پس از مطالعه فیلمنامه و بررسی این اثر حضور در مجموعه را پذیرفتم و انعقاد قرار کردم، بدین ترتیب به بازی در این سریال پرداختم.

صبرکن در خصوص ایفای نقش بسیار خوب بازیگران مجموعه تلویزیونی «بوی باران» اظهار داشت: همه بازیگران و همبازی‌های من افرادی بسیار توانمند، موفق و باسابقه بودند، این موضوع سبب شد تا در قالب یک گروه موفق بتوانیم خوب عمل کنیم تا انسجام بیشتری در کار ایجاد شود.

وی افزود: حضور در کنار رویا نو نهالی، مهدی سلوکی، نرگس محمدی و سایر بازیگران موفق و با سابقه برای من بسیار ارزشمند بود و از آن به عنوان یک تجربه خوب یاد می‌کنم.

صبرکن درباره بازخورد سریال «بوی باران» از سوی مخاطبان گفت: حضور من در شهر ارومیه به منظور ضبط یک سریال ۲۵ قسمتی به همراه همسرم سبب شده است تا از نزدیک با مردم در تماس نباشم و نتوانم بازخورد این سریال رابه درستی بررسی کنم و متوجه استقبال مردم از کار شوم. امیدوارم در هر حال سریال «بوی باران» مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد، قطعاً استقبال مردم از این سریال می‌تواند خستگی و سختی طولانی مدت کار را از تن عوامل بیرون کند و باید بگویم که مهمترین مشوق برای ادامه کار هنرمندان و بازیگران مردم هستند.

/ س م

این مطلب را به اشتراک بگذارید