پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

برگزاری نخستین جشنواره هنری «قلم»

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا، نخستین جشنواره هنری «قلم» با هدف شناخت استعدادها و خلاقیت های نسل جوان سراسر کشور، همزمان با روز قلم روز دوشنبه ۳ تیرماه ساعت ۱۶ در نگارخانه آیینه موسسه فرهنگی هنری صبا آغاز به کار می کند.

این جشنواره در دو بخش استادان پیشکسوت و هنرمندان جوان برگزار می شود و  ۲۵۰  اثر منتخب که از میان چند صد اثر ارسالی به دبیرخانه پس از  داوری به نمایشگاه راه یافته است، در دو بخش «قلم» و «آزاد» و در قالب طراحی و نقاشی با قلم، خودکار و روان نویس ارائه شده است.
 
در بخش استادان، آثار چهره های نام آشنا و شناخته شده ای چون: کامبیز درمبخش، جواد علیزاده، ایرج اسکندری، رضا هدایت، بزرگمهر حسین پور به  نمایش گذاشته شده است.
 
شرکت «پیک تحریر» با کیوریتوری مجید اکبری و با حضور و حمایت شرکت «خودکار بیک»، شرکت «قلم پارکر»، شرکت «خودکار کنکو» برگزار کننده نخستین جشنواره «قلم» هستند که موفق به جلب مشارکت صدها هنرمند مستعد و خلاق با ایده های درخشان و اجراهای حرفه ای از سراسر نقاط کشورمان در اولین گام و تجربه خود شده است.
 
نگارخانه آیینه موسسه صبا تا ۹ تیر  ماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ به جز روزهای تعطیل با نمایشگاه آثار نخستین جشنواره هنری «قلم» میزبان علاقه مندان است.

ه خ / س م

این مطلب را به اشتراک بگذارید