پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

آغاز به کار جشنواره «فیلم 114 ثانیه‌ای‌ مبین»

مدیر مرکز تولیدات چندرسانه ای قرآنی (مبین) جهاد دانشگاهی از آغاز ثبت نام و ارسال آثار به جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین خبر داد.

به گزاش آی‌فیلم به  نقل از سینماپرس، جواد نصیری، مدیر مرکز تولیدات چند رسانه‌ای قرآنی (مبین) جهاد دانشگاهی گفت: پیرو برگزاری نشست خبری جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین و گاه شمار اعلام شده برای برگزاری این جشنواره، هم اکنون درگاه اینترنتی ثبت نام و ارسال آثار به نشانی اینترنتی http://mobinmedia.com/ باز و آماده دریافت آثار تولید شده توسط علاقه‌مندان است.

نصیری افزود: تمامی شرکت کنندگان در جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین باید ضمن مطالعه فراخوان جشنواره و آشنایی با آیین نامه و مقررات شرکت در بخش های مختلف، از طریق لینک سایت اعلام شده ابتدا اقدام به ثبت نام کرده و تمامی بخش های مربوط به جدول ثبت نام را به دقت تکمیل و در پایان نیز فایل فیلم تولید شده را با کیفیت و حجم اعلام شده در سایت آپلود کنند.

مدیر مرکز تولیدات چندرسانه ای قرآنی (مبین) جهاد دانشگاهی بیان کرد: تمامی آثار ارسال شده در این جشنواره بر روی صفحه اینستاگرام مبین مدیا «https://www.instagram.com/mobin.media و یا mobin.media@» و نیز کانال آپارات این جشنواره به نشانی https://www.aparat.com/mobinmedia قابل مشاهده خواهد بود

 

س ح/  س م

این مطلب را به اشتراک بگذارید