پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

اختصاصی: «ترش و شیرین» برای آی‌فیلمی‌ها

سریال تلویزیونی «ترش و شیرین» از چهارشنبه ۱5 فروردین روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، پخش سریال «ترش و شیرین» به کارگردانی رضا عطاران و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام، از چهارشنبه ۱5 فروردین از شبکه آی‌فیلم آغاز می‌شود.

سریال «ترش و شیرین» در ژانر کمدی از جمله آثار موفق رضا عطاران بوده و در سال 1386 ساخته شده است. فیلمنامه این سریال را سروش صحت و محمدرضا آرین به نگارش درآورده‌اند و داستان آن درباره "نصرت خانم" زنی متکی به نفس است که پس از مرگ شوهرش کمر همت بسته و فرزندان قد و نیم قدش را به سختی اما آبرومندانه از آب و گل در آورده است. داستان از جایی شروع می‌شود که مهلت خانه اجاره‌ای نصرت خانم به سر آمده و او مجبور است به خانه‌ای دیگر نقل مکان کند، اما این جابجایی باعث بروز ماجراهایی می‌شود که مسیر زندگی نصرت خانم و خانواده‌اش را تغییر می‌دهد.

از جمله بازیگران این سریال می‌توان به حمید لولایی، رضا عطاران، مجید صالحی، آناهیتا همتی، رضا شفیعی‌جم، مریم امیرجلالی، شهره سلطانی، احمد پورمخبر، خشایار راد، عباس محبوب، باقر صحرارودی و مختار سائقی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، سریال «ترش و شیرین» از چهارشنبه ۱5 فروردین، هر شب ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و رأس ساعت‌های ۷:۰۰ صبح و ۱۵:۰۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

س م / س م

این مطلب را به اشتراک بگذارید