پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

«جاودانگی» راهی اندونزی می‌شود

فیلم سینمایی «جاودانگی»، به کارگردانی مهدی فرد قادری، در چهارمین حضور بین‌المللی خود در جشنواره جوگجا-نتپک اندونزی اکران خواهد شد.

«جاودانگی» که نخستین فیلم سینمایی مهدی فردقادری است پیش از این در جشنواره‌های رم ایتالیا ، زاگرب کرواسی و هانوی ویتنام به نمایش در آمده بود و در تازه‌ترین حضور بین‌المللی‌اش در این جشنواره روی پرده خواهد رفت.

این فیلم ۱۴۵ دقیقه‌ای که در یک برداشت فیلمبرداری شده است، بر اساس «تناوب» نخستین فیلم کوتاه فردقادری است که در سال هشتاد و چهار در یک پلان یازده دقیقه‌ای کارگردانی شده است.

 تمام اتفاقات «جاودانگی» در شبی بارانی در قطاری مسافربری رُخ می‌دهد. این فیلم به قصه زندگی شش خانواده در واگن‌های مختلف قطار می‌پردازد که با جا به جایی زمان روایت می‌شود.

آنا نعمتی ، فقیهه سلطانی ، علیرضا استادی ، مارال فرجاد ، سودابه بیضایی ، اتابک نادری ، رویا فلاحی ، میثاق زارع ، امیرحسین شریعتمداری ، علی ابدالی ، مهسا کامیابی ، یاسر جعفری ، آرمان‌ آریانسب ، فرزاد صبارو ، سهیل برخورداری ، امید منصور فلاح ، بیتا عالمی ، امید شاه مرادی ، دنیا مستعلمی ، آرش اشاداد ، محمدرضا برادران ، فرید شهریاری ، عسل رمضانی و منوچهر علیپور از جمله بازیگران فیلم سینمایی «جاودانگی» هستند.

یازدهمین دوره جشنواره جوگجا-نتپک اندونزی امسال برنامه بزرگداشت فیلم های مستقل ایرانی را برپا داشته است که «جاودانگی» یکی از این فیلم هاست. این جشنواره از ۸ تا ۱۳ آذرماه در اندونزی برگزار می‌شود.

ب س / ح ی

این مطلب را به اشتراک بگذارید