پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

جشنواره فیلم مقاومت در ایستگاه پایانی

چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در روز جمعه نهم مهرماه ۱۹ در سالن مرکز همایش های برج میلاد تهران به ایستگاه پایانی خود می‌رسد.

مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور خانواده شهدا، مسئولان لشکری و کشوری، هنرمندان و سینماگران داخلی و خارجی و فیلمسازان بخش‌های مختلف جشنواره و نمایندگان رسانه‌های گروهی برگزار خواهد شد.

در این مراسم از خانواده ام غیاث، چهره مقاومت سوریه تجلیل خواهد شد. اجرای موسیقی توسط حامد زمانی، معرفی چهره مقاومت سال ۲۰۱۶، اهدای جوایز بخش‌های مختلف جشنواره از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود. بخش‌های مختلف این جشنواره شامل مسابقه سینمای ایران (فیلم‌های سینمایی، کوتاه و مستند) و مسابقه بین‌الملل (فیلم‌های سینمایی، کوتاه، مستند و بخش عماد مغنیه)، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، بهترین فیلم داوری نمایندگان خانواده شهدا می‌باشند.

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت از دوم تا نهم مهرماه در پردیس سینمایی ملت و مجموعه سینمایی فلسطین به عنوان سینمای مردمی و همچنین در بیش از ۳۰۰۰ نقطه کشور به صورت همزمان برگزار شد. گفتنی است در این رویداد سینمایی  بیش از ۳۲۰ عنوان فیلم از ۳۷ کشور جهان شرکت کرده بودند.

از دیگر برنامه‌های جشنواره مقاومت می‌توان به کنفرانس‌های خبری مهمانان بین‌الملل، برپایی نمایشگاه پوستر فیلم‌های دفاع مقدس در پنج ایستگاه مترو، نمایش فیلم‌های شهدای مدافع حرم در بیش از ۱۵۰ دانشگاه بوده اشاره کرد.

ب س / ح ی

این مطلب را به اشتراک بگذارید