پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
764
-
الف
+

پخش قسمت دوم از فصل دوم مسابقه برد برد

قسمت دوم از فصل دوم مسابقه «برد برد» امشب به روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود.

قسمت دوم از فصل دوم مسابقه «برد برد» امشب به روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، مسابقه «برد برد» برنامه‌ای محصول تولید شبکه آی‌فیلم فارسی است. این برنامه شب‌های پنجشنبه به جای سریال «میوه ممنوعه» راس ساعت 20 روی آنتن شبکه می‌رود. امشب قسمت دوم از فصل دوم این برنامه به "شیخ شهاب‌الدین یحیی سهروردی" اختصاص یافته است.

مسابقه «برد - برد» به منظور فراهم کردن اوقاتی شاد و مفرح برای آی‌فیلمی‌های عزیز تهیه و تولید شده است. در این مسابقه علاوه بر شرکت کنندگان، با توجه به ساختار طراحی شده، مخاطبان مسابقه هم می‌توانند برنده شوند.

شرکت در این مسابقه به دو صورت حضوری و طرح سوال امکان‌پذیر است. برای شرکت در مسابقه ابتدا به وب‌سایت اینترنتی آی‌فیلم  مراجعه کنید و با کلیک روی مسابقه برد-برد به صفحه مورد نظر وارد شوید. با تکمیل فرم شرکت در مسابقه و انتخاب گزینه حضوری یا طرح سوال و یا هردوی این گزینه‌ها فرآیند را ادامه دهید.

طراحی این مسابقه به صورتی است که شرکت کنندگان با جواب دادن به سوالات در مراحل مختلف می‌توانند برنده شوند. همچنین بینندگان هم می‌توانند با طراحی سوالات در این مسابقه شرکت کنند و جزء برندگان قرار گیرند.

لازم به ذکر است مسابقه برد- برد پنجشنبه شب‌ها ساعت ۲۰:۰۰ پخش می‌شود و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ روز بعد روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

نظر شما
ارسال نظر