پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3263
-
الف
+

چه سریالی جایگزین "کاتب اعظم" می‌شود؟

مجموعه تلویزیونی جایگزین سریال "کاتب اعظم" مشخص شد.

مجموعه تلویزیونی جایگزین سریال "کاتب اعظم" مشخص شد.

به گزارش آی‌فیلم، آخرین قسمت مجموعه تلویزیونی "کاتب اعظم" چهارشنبه 7 شهریور پخش و مجموعه تلویزیونی "پرواز در ارتفاع صفر" از پنجشنبه 8 شهریور جایگزین آن می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «پرواز در ارتفاع صفر» به کارگردانی عبدالحسن برزیده در سال 1396 تولید شده است و بیژن امکانیان، شاهرخ استخری، عمار تفتی، سوگل خلیق، محمد عمرانی، حمیدرضا نیکدل، بهاره ریاحی، رضا رادمنش، حدیث تهرانی، مجید جعفری، پیام داداشیان و رضا مسعودی از بازیگران اصلی مجموعه تلویزیونی هستند.

خلاصه داستان مجموعه تلویزیونی "پرواز در ارتفاع صفر" : این سریال که زندگی یک خلبان جنگنده نیروی هوایی را در دوران دفاع مقدس به تصویر می‌کشد، روایت گر زندگی یک خلبان در دوران شروع جنگ است که تازه ازدواج کرده، همسرش بیماری قلبی دارد و استرس ماموریت‌های شوهر برای او اصلا خوب نیست و این فرد بر سر یک دوراهی برای انجام وظیفه یا ماندن پیش خانواده‌اش قرار می‌گیرد.

مجموعه تلویزیونی ""پرواز در ارتفاع صفر"" از پنجشنبه 8 شهریور هر روز ساعت 19 پخش و در ساعات 3 و 11 روز بعد بازپخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

ح پ

نظر شما
ارسال نظر
عرشیا احمدی

سریال شمعدونی رو پخش کنید لطفا

علی شریفه

سلام لطفا سریال پلیسی خواب و بیدار با بازی مهدی فخیم زاده را پخش کنید لطفا این سریال پلیسی خواب و بیدار با بازی مهدی فخیم زاده را ساعت 7 شب بزارید مرسی

احمد نوابی

من از بینندگان قدیمی آیفیلم هستم. آن اوایلی ک شبکه آیفیلم راه افتاده بود تله تئاترهای زیبایی پخش میکردید که دیگر هیچوقت پخش نشد. لطفا باز هم در کنار سریالهای خوبتان تله تئاتر هم پخش کنید.

کاربر مهمان

سریال طنز من یک مستاجرم پخش کنید با بازی امیر جعفری ساعت 9 شب بزارید ممنون میشم خواهش میکنم ساعت 9 شب بزارید 21 شب بزودی پخشش کنید

مجید خضرایی از تهران

فصل تابستان رو به اتمام است، اما شما برنامه ها و سریالهای مربوط به کودکان و نوجوانان را پخش نکردید. کاش در بین برنامه های آیفیلم چند سریال گروه سنی کودک و نوجوان مثل در خانه ، قطار ابدی قصه های مجید و ... هم قرار دهید. با تشکر.

کاربر مهمان

لطفا بعد ازاتمام ماه وایام عزاداری سریال های همه بچه هایمان و کارآگاه شمسی ومادام را پخش کنید.

س.ر

سریال شوق پرواز با بازی شهاب حسینی رو لطفا پخش کنید

کاربر مهمان

سریال پلیسی خواب بیدار مهدی فخیم زاده پخش کنید

کاربر مهمان

سریال طنز من یک مستاجرم پخش کنید