پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
400
-
الف
+

ناگفته‌هایی از مریم کاویانی

در این گزارش ناگفته‌هایی از زندگی مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون را بخوانید.

در این گزارش ناگفته‌هایی از زندگی مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون را بخوانید.

به گزارش آی‌فیلم، مریم کاویانی، متولد تیر ۱۳۴۹در اهواز و دارای مدرک کارشناسی‌ ارشد پرستاری است. او تا قبل از آغاز حرفه بازیگری، به شغل پرستاری در بیمارستان مشغول بوده است.

"مریم کاویانی" چگونه بازیگر شد؟

 او برای نخستین بار در سال ۱۳۸۱ به دعوت نادر مقدس و افسانه منادی، ایفای نقش بسیار کوتاهی را در فیلم «رویای جوانی» به عهده گرفت و اینچنین قدم به عرصه‌ی هنر گذاشت.

کاویانی در مصاحبه‌هایش درباره چگونه بازیگر شدنش اینگونه می‌گوید: نادر مقدس، آنقدر خوش‌قلب، خوش‌ذات و خوش‌نيت هستند كه انرژی مثبت ايشان به نوعی در زندگي آدم‌هايی كه با ايشان در ارتباط هست و معاشرت و كار می‌كنند تاثير مثبت می‌گذارد. به قول ما ايرانی‌ها دستش سبک است و روزی دارد. من از ايشان ممنون و مديون‌شان هستم. من مشغول كارم بودم و اصلا به بازيگری فكر نمی‌كردم اما ايشان و همسرشان خيلي دوستانه مرا به كار دعوت كردند. آنها مرا در بيمارستان ديدند و از من دعوت كردند كه در فيلم‌شان نقش يک پزشک را بازی كنم كه كلا بيست ثانيه در آن فيلم حضور داشت، اما آنجا راه زندگی مرا تغيير داد. 

اولین دیالوگ کاویانی در عرصه بازیگری

مریم کاویانی در نقش یک پزشک در فیلم «رویای جوانی» با گفتن جمله «بايد مواظب خودت باشي عزيزم.» وارد عرصه بازیگری شد.

کاویانی چگونه برای سریال «او یک فرشته بود» انتخاب شد؟

این بازیگر در این زمینه می‌گوید: من آن موقع در روزگار غريب كيانوش عياری بازی كرده بودم و ايشان مرا به آقای افخمی معرفی كردند. ايشان هم از من تست گرفتند و نتيجه آن تست‌ها هم اين شد كه برای نقش رعنا انتخاب شدم.

مریم کاویانی در کدام سریال‌ها با حسن جوهرچی همبازی بوده است؟

او يک فرشته بود»، «روزهای زيبا»، «شكرانه» و «فاصله‌ها» آثار مشترک حسن جوهرچی و مریم کاویانی است.

نظر مریم  کاویانی درباره دانیال حکیمی

کاویانی: عالی، عالی. بسيار بازيگر با شخصيت و نجيبی است و بسيار آدم محترمی هستند. من خيلی از همكاری با ايشان لذت بردم. شديدا و آگاهانه نقش را می‌شناسند و در ايفاd نقش‌شان هم بسيار دانا و توانا هستند. من از ايشان خيلي چيزها را ياد گرفتم.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

ص گ

 

نظر شما
ارسال نظر