پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1479
-
الف
+

نگاهی به کارنامه هنری بازیگر نقش ارغوان

به بهانه پخش سریال «دلدادگان» نگاهی به زندگی و کارنامه هنری سانیا سالاری بازیگر نقش "ارغوان" انداختیم.

به بهانه پخش سریال «دلدادگان» نگاهی به زندگی و کارنامه هنری سانیا سالاری بازیگر نقش "ارغوان" انداختیم.

به گزارش آی‌فیلم، سانیا سالاری متولد ۱۳۶۸ در بوشهر است. او در رشته تدوین سینما فارغ التحصیل شده و کار هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرده و در نهایت به تلویزیون راه یافته است.

سانیا سالاری بازیگری را از کلاس های مهتاب نصیرپور شروع کرده و پس از ان در بیشتر تئاترهای چند سال اخیر محمد رحمانیان حضور داشته. او همچنین نقش قطام را در تئاتر «مجلس ضربت خوردن» به کارگردانی بهرام بیضایی برعهده داشته است. وی در این نمایش مجلس یکی از سخت ترین نقش های زندگی اش را ایفا کرد و در قالب دو شخصیت نویسنده و قطام روی صحنه رفت.

یکی از مهم‌ترین کارهای وی نقش‌آفرینی در سریال «دلدادگان» است. منوچهر هادی از سانیا سالاری برای بازی در نقش ارغوان سریال دلدادگان دعوت کرد و به این ترتیب سال ۹۶ اولین تجربه حرفه ای او در یک نقش اصلی جلوی دوربین رفت.

ارغوان در دلدادگان، دختری به شدت احساساتی است که بخاطر شکست هایی که خورده دچار مشکلات روحی شده. سانیا سالاری بعنوان یکی از نقش های اصلی سریال، فضا و فرصت زیادی برای اثبات قدرت بازیگری خودش در جلوی دوربین داشت.

وی مدت‌ها پیش درباره نقش ارغوان اظهار داشته بود: «هر نقشی با نقش‌‌های دیگر فرق می‌کند و ویژگی مهمی که ارغوان دارد این است که شخصیتش دارای فرازونشیب است و پیچیدگی‌‌های روحی و اخلاقی بسیاری دارد. ارغوان شخصیتی غیرقابل پیش‌بینی است. در کل ارغوان از آن نقش‌‌هایی است که هر بازیگری دوست دارد آن را بازی کند. معتقدم که بازیگر باید نقش را زندگی کند. چه ارغوان و چه قطام نمایش «مجلس ضرب زدن» و چه کاراکترهای دیگر. در سریال دلدادگان باید اغوان را زندگی می‌کردم و واقعا این‌گونه بود. در طول تولید سانیا سالاری نبودم، بلکه تلاش می‌کردم ارغوان باشم. به‌طور مثال اگر ارغوان غصه دارد و غمگین است به تمامی ارغوان است و سانیا سالاری نیست. در اثر قبلی نیز همین‌طور بود».

م ه

نظر شما
ارسال نظر