پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1491
-
الف
+

بیننده سریال «جلال‌الدین» از آی‌فیلم باشید + تیزر

مجموعه تلویزیونی «جلال‌الدین» به زودی از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش خواهد شد.

مجموعه تلویزیونی «جلال‌الدین» برگرفته از زندگی «مولانا» به زودی از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش خواهد شد. 

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی تاریخی «جلال‌الدین» برگرفته از زندگینامه جلال‌الدین محمد بلخی مشهور به مولانا، از دوم دی‌ماه ساعت 17:00 روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود. 

این سریال تاریخی را شهرام اسدی و آرش معیریان کارگردانی کرده‌اند و جزء مجموعه‌های تلویزیونی درجه "الف" رسانه ملی محسوب می‌شود. 

علی دهکردی، آرش مجیدی، لادن مستوفی، علی نصیریان، علیرضا خمسه، شبنم مقدمی و دیگر بازیگران مطرح سینما و تلویزیون کشورمان جزء بازیگران این مجموعه تلویزیونی پر بازیگر هستند. 

خلاصه داستان این سریال:

مجموعه تلویزیونی «جلال‌الدین» به وقایع سیاسی در زمان کودکی و نوجوانی جلال‌الدین محمد بلخی معروف به مولانا از جمله حمله مغول‌ها به ایران می‌پردازد. پدر مولانا، محمدبن حسین خطیبی، معروف به سلطان‌العلما، مردی عارف و از بزرگان صوفیه است، که در برابر حکومت می‌ایستد، و این در حالی است که مولانا نظاره‌گر این وقایع است…

سریال «جلال‌الدین» از جمعه دوم دی ماه هر روز ساعت 17:00 روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود و تکرار آن روز بعد ساعات ۰۱:۰۰ بامداد و ۰۹:۰۰ روز بعد پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ن/ ا ز

نظر شما
ارسال نظر
احسان سلامی

سلام ،بابت پخش سریال های قشنگتون ممنون، بابت پخش سریال جلال الدین هم ممنون، لطفا سریال ماجراهای کاش و کاشکی را هم پخش کنید.

احسان سلامی ازفردیس

سللم، سریال جلال الدین قسمتهاییش درروستای زیبای وانشان تو جاده گلپایگان به خوانسار در سال ۹۱ساخته شده بود که لوکیشن آن الان به صورت خرابه دراومده...