پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4308
-
الف
+

با خانواده تقی خان در «گیل‌دخت» آشنا شوید

ویدئویی کوتاه درباره خانواده تقی‌خان در سریال «گیل‌دخت» را در این گزارش ببینید.

ویدئویی کوتاه درباره معرفی خانواده تقی‌خان در سریال «گیل‌دخت» را در این گزارش ببینید.

به گزارش آی‌فیلم، سریال «گیل‌دخت» درباره دختری عزیز کرده به نام "گلنار" است که در خانواده با اصالت "تقی‌خان" بزرگ شده و به جبر زمانه مجبور شده است از تهران به گیلان بیاید و در عمارت پدرش "تقی‌خان" زندگی کند. 

"تقی‌خان" نیز یکی از نوادگان قاجاری است ولی مثل دیگر اعضای خاندان قاجار فکر نمی‌کند و خانواده‌اش هم راه و مسلک او را دارند. در کنار "تقی‌خان" همسرش "احترام سادات" غمخوار دختر و آبروی همسرش است، اما در تلاطم اتفاقات توان از کف می‌دهد و....

مجموعه تلویزیونی «گیل‌دخت» به کارگردانی مجید اسماعیلی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی مجید آسودگان به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون مرزی صدا و سیما تولید شده است.

بازیگران سریال «گیل‌دخت»

از جمله بازیگران این سریال می‌توان به محمود پاک‌نیت، پریوش نظریه، فریبا متخصص، رامتین خداپناهی، سعید چنگیزیان، شقایق فراهانی، ثریا قاسمی، سعید راد، حبیب دهقان‌نسب، فخرالدین صدیق‌شریف، میترا رفیع، یاسمن معاوی، محمد فیلی، رضا اکبرپور و امین میری اشاره کرد. 

سریال «گیل‌دخت» پنجشنبه و جمعه‌ هر هفته، ساعت 21:00 روی آنتن آی‌فیلم می‌رود و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ن / ا ز

نظر شما
ارسال نظر