پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4875
-
الف
+

مانی نوری در گذر زمان؛ از زی‌زی‌گولو تاآخرین بازی

همزمان با پخش سریال«خانه‌ ما» نگاهی به نقش‌های متفاوت مانی نوری در گذر زمان داشته‌ایم.

همزمان با پخش سریال«خانه ما» نگاهی به نقش‌های متفاوت مانی نوری در گذر زمان خواهیم داشت.

به گزارش آی‌فیلم، مانی نوری بازیگر جوان سینما، 10 آبان‌ 1368 در تهران به‌دنیا آمد و از همان دوران خردسالی با حضور در سریال «قصه‌های تابه‌تا» به کارگردانی مرضیه برومند پا به عرصه تلویزیون گذاشت و با همین اولین کارش در بین کارگردان‌های سینما و تلویزیون محبوب شد. 

آغاز کار بازیگری نوری از سال 1373 است، او پس از بازی در نقش "امیرآقا جمالی" در سریال قصه‌های تابه‌تا»، در کنار بازیگران جنگ «77» قرار گرفت و پس از آن طولی نکشید که در همکاری‌های مجددش با "برومند" جزو یکی از پرکارترین بازیگران خردسال تلویزیون در دهه هفتاد معروف شد، چرا که از سال 73 تا 79، در سریال‌های «تهران 11»، «خانه ما»، «هتل»، غلامحسین خان» به ایفای نقش پرداخته است. 

او از سال 80 تا 93 در 6 مجموعه تلویزیونی بازی کرده که مهم‌ترین و آخرین بازی او در سریال «آخرین بازی» به کارگردانی حسین‌سهیلی‌زاده بود؛ سریالی طنز که نگاهی به پشت‌پرده فوتبال داشت و نوری در آن نقش "قباد" را ایفا می‌کرد.

این بازیگر آشنا برای بچه‌های دهه 70 ، از دنیای سینما هم دور نبوده و در 5 فیلم سینمایی در عرصه بازیگری و صداپیشگی حضور داشته است که در آنجا هم در کنار "مرضیه برومند" بوده و آخرین حضورش در سینما را با صداپیشگی برای شخصیت "مشکی" در فیلم «شهر موش‌ها» روی پرده برده است.

گفتنی است، سریال «خانه ما» با بازی مانی نوری، هر روز ساعت ۱۷:۰۰ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و رأس ساعت‌های ۰۱:۰۰ و ۰۹:۰۰ روز بعد تکرار می‌شود.

رضا بابک، گوهر خیراندیش، وحید رهبانی، و زهرا اویسی از دیگر بازیگران سریال «خانه ما» هستند.



بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

چه بانمک بوده بچگیاش 😍

کاربر مهمان

جیگرتو مانی جون. منو یادته؟ مصطفام، دبستان شاهد. یادش بخیر