پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2984
-
الف
+

درددل‌هایتان با امام رضا(ع) را با ما در میان بگذارید

شما می‌توانید دلنوشته و واگویه‌های خود برای امام رضا (ع) را با ما در میان بگذارید.

شما می‌توانید دلنوشته‌ها و واگویه‌های خود برای امام رضا (ع) را از طریق شبکه آی‌فیلم با دیگران به اشتراک بگذارید. 

به گزارش آی‌فیلم، همزمان با آغاز دهه کرامت و ارج نهادن به ساحت مقدس امام رضا (ع)، مخاطبان شبکه آی‌فیلم می‌توانند، دل‌نوشته‌ها و واگویه‌های خودشان را برای امام مهربانی‌ها از طریق این شبکه با دیگران به اشتراک بگذارند. 

گفتی است، دهه کرامت از یکم ذی‌القعده به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) آغاز می شود و تا میلاد باسعادت حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در یازدهم همین ماه، ادامه دارد. اولین روز این دهه به نام روز دختر نامگذاری شده و در طی این 10 روز آئین های دیگری در بقاع و اماکن متبرکه برگزار می‌شود.

از شما عاشقان و دوستداران حضرت علی بن‌موسی الرضا علیه السلام دعوت می‌کنیم دلنوشته‌های خود برای آن حضرت را به سامانه پیامکی 3000098 و پیام‌های صوتی خود را به شماره آی‌فیلم در شبکه‌های اجتماعی 09387923060 ارسال نمایید.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ن/ ا ز 

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا، یا امام رضا خیلی دوست دارم بیام حرمت، در حسرت دیدارتم، کاشکی بطلبی بیام پابوست. یا امام رضا همه بیماران را شفا بده مخصوصا پدر و مادرم؛ یا امام رضا هرکس هر حاجتی داره به حاجت دلش برسه الهی آمین.

مینا حیدری

السلام علیک یا علی بن موسی رضا، به جوادت قسمت می دم من را بطلب و همه‌ی مریضان را شفا بده.

مریم خسروی

یا امام رضا، سعادت نداشتم تا به حال بیام زیارتت؛ شفاعت کن همه بیماران شفا پیدا کنن منم از مستاجری راحت شم صاحب خونه بشم و مشکل گوارشم حل شه.

کاربر مهمان

یا امام رضا (ع) ادرکنی ادرکنی ادرکنی کاش میتوانستم با مادرم ،روز تولدت را در حرمت نفس بکشم ! ما را هم بطلب ...