پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3673
-
الف
+

تاریخ و زمان پخش سریال «پرانتز باز» + تیزر

در این گزارش عکس‌ها، آنونس و زمان پخش سریال «پرانتز باز» را مشاهده کنید.

در این گزارش عکس‌ها، آنونس و زمان پخش سریال «پرانتز باز» را مشاهده کنید.

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «پرانتز باز» به کارگردانی کیومرث پوراحمد با توجه به قصه‌های متعددش یکی از سریال‌های تلویزیونی پُر بازیگر محسوب می‌شود. 

نویسندگی این سریال را کیومرث پوراحمد و اصغر عبداللهی بر عهده داشتند و داریوش بابائیان تهیه‌کنندگی آن را انجام داده است. «پرانتز باز» برای اولین بار در سال 1389 روی آنتن رسانه ملی رفت و طناز طباطبایی به عنوان یکی از بازیگران اصلی این سریال در دوازدهمین جشنواره حافظ، نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی شد.

ماجراهای این سریال همه در هتل آقای "گلشهر" رقم می‌خورد.

داستان این سریال از جایی شروع می‌شود که آقای گلشهر یک مسافرخانه قدیمی را که به یک ساختمان متروکه و دورافتاده در گوشه‌ای از شهر تبدیل شده، بازسازی می‌کند و از آن مهمانخانه‌ای مجلل می‌سازد و خودش هم در آن مشغول به کار می‌شود. حضور آدم‌های مختلف در این مهمانخانه شرایطی را فراهم می‌کند که داستان‌های مختلفی رقم بخورد.

بازیگران سریال «پرانتز باز»

طناز طباطبایی، امیر غفارمنش، فردوس کاویانی، فرزین محدث، اکبر عبدی، رضا کیانیان، مرضیه برومند، ثریا قاسمی و مهدی باقربیگی در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

زمان پخش سریال «پرانتز باز»

بر اساس این گزارش، مجموعه تلویزیونی «پرانتز باز» از 28 بهمن ماه، هر روز ساعت ۱6:۰۰ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۰0:۰۰ بامداد و ۰8:۰۰ صبح روز بعد پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی فیلم

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر