پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2726
-
الف
+

«خائن کشی» در راه جشنواره فجر

فیلم سینمایی «خائن کشی» ساخته مسعود کیمیایی آماده نمایش در چهلمین جشنواره فجر شد.

فیلم سینمایی «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی آماده نمایش در چهلمین جشنواره فیلم فجر شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی علی اوجی برای نمایش در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر آماده شد.

این فیلم سینمایی بهمن ماه همزمان با برگزاری این جشنواره اکران می‌شود. سهیل دانش اشراقی طراح فیلم، طراحی صحنه، ساخت دکور‌ها، لوکشین‌های تهران قدیم و بانک ملی ایران در دهه ۳۰ را به عهده داشت. 

داستان این فیلم درباره چند رفیق است که در فضایی گانگستری می‌خواهند سر نخ موضوعی حیاتی را پیدا کنند و با افت و خیز‌های زیادی مواجه می‌شوند. قهرمان این فیلم کیمیایی هم مانند کار‌های سابقش آدمی جسور و با صفاتی مناسب با دنیای آرمانی کارگردان است. این قهرمان قرار است با پوشش گانگستری (کلاه شاپو و پالتو) در این فیلم ظاهر شود و در خیابان‌های تهران به دنبال پیدا کردن نشانی برای حل یک موضوع جنایی باشد.

امیر آقایی، پولاد کیمیایی، پانته آ بهرام، سارا بهرامی، اندیشه فولادوند، حمید رضا آذرنگ، سام درخشانی، نرگس محمدی، رضا یزدانی، الهام حمیدی، فریبا نادری، فرهاد آئیش، سعید پیردوست، ایوب آقاخانی، سپند امیرسلیمانی و مهران مدیری از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم «خائن کشی» حضور دارند.

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر