پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2419
-
الف
+

آشنایی با بازیگر نقش اصلی پدر پسری

مجموعه تلویزیونی «پدر پسری» این روزها از شبکه آی‌فیلم فارسی در حال پخش است.

همزمان با پخش سریال «پدر پسری» با نقش اصلی این سریال "حامد" در گزارش زیر بیشتر آشنا شوید.

به گزارش آی‌فیلم، این‌شب‌ها دو سریال با عناوین «پدر پسری» و «روزهای ابدی» از شبکه آی‌فیلم در حال پخش است. دو مجموعه تلویزیونی که در دو ژانر متفاوت تولید شده، اما یک بازیگر جوان در این دو سریال وجه اشتراک آن‌هاست. "محمد جواد جعفرپور" بازیگر جوانی که تجربه بازیگری او به روزهای کودکیش باز می‌گردد و از همان ابتدا در سن 9 سالگی مقابل دوربین رفته و خیلی زود وارد عرصه هنر شد. 

جعفرپور ابتدا کارش را با بازی در دو فیلم سینمایی «به همین سادگی» و «شکارچی شنبه» آغاز کرد و پس از  آن در مجموعه تلویزیونی «امروز و فردا» که در ژانر کودک و نوجوان ساخته شد، حضور داشت. 

جعفرپور از جمله بازیگران کم سن و سالی بود که شروع خوبی در عرصه هنر هفتم داشت و توانست عنوان بهترین بازیگری برای فیلم سینمایی شکارچی شنبه در جشنواره بین‌المللی فیلم رشد و همچنین پروانه زرین بهترین بازیگر پسر نوجوان برای همین فیلم در بیست و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان را از آن خود کند. 

بازی او در فیلم سینمایی «شکارچی شنبه» و همبازی شدنش با علی نصیریان به زعم خیلی از منتقدان باعث درخشش هنرنمایی او شد. «نارنجی پوش»، «فقط بیست»، «12 روز»، «کوسه» و ... از جمله آثار سینمایی جعفرپور است و مجموعه‌های تلویزیونی چون؛ «جلال الدین»، «گشت ویژه»، «محکومین» و «چوب خط» را در کارنامه هنری و حرفه‌ای خود ثبت کرده است. 

همچنین باید گفت، محمدجواد جعفرپور از جمله بازیگران انتخابی و معرفی شده برای بازی در سریال تاریخی «سلمان فارسی» است و این‌ روزها مقابل دوربین داوود میرباقری می‌رود.

بیشتر بخوانید:

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر