پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3107
-
الف
+

انتخاب 100 شرکت کننده نواهنگ 2

جلسه ارزیابی اولیه و غیرحضوری فصل دوم مسابقه بزرگ «نواهنگ» برگزار شد.

جلسه ارزیابی اولیه و غیرحضوری فصل دوم مسابقه بزرگ نواهنگ برگزار شد.

به گزارش آی‌فیلم فارسی به نقل از  آی فیلم 2،  جلسه ارزیابی اولیه و غیرحضوری مسابقه نواهنگ به منظور بررسی و تعیین سطح شرکت کنندگان برگزار شد و با انتخاب 100 شرکت کننده از میان بیش از 400 متقاضی به پایان رسید. 

«فرهاد ساحل» از کارشناسان مرحله ارزیابی اولیه فصل دوم نواهنگ سطح متقاضیان را بسیار بالا خواند و عنوان کرد: جای خوشحالی است که امسال اتفاق های خوبی قرار است در نواهنگ رقم بخورد و استعدادهای فوق‌العاده‌ای را با خود خواهیم داشت.

ساحل اضافه کرد: ما کوشش کردیم که بهترین ها را از بین حجم بسیار زیاد متقاضی انتخاب کنیم اما دوستانی که انتخاب نمی شوند در سال بعد با آمادگی بیشتر و سطح بالاتر منتظرشان هستیم چون شما هستید که استعدادهای نواهنگ ما در سال های آینده خواهید بود.

«کبیر حسینی» مقام نخست فصل اول مسابقه نواهنگ و عضو هیئت ارزیابی اولیه فصل دوم ابراز داشت: شرکت کنندگان راه یافته به مرحله بعد، با نظر داوران اصلی که از اساتید موسیقی آوازخوانی افغانستان هستند مورد ارزیابی قرار می گیرند تا از بین آن ها افراد برتر به مرحله اصلی و نهایی راه پیدا کرده و رقابت نفس گیر نهایی را انجام دهند.

«علی خوشبین» مقام سوم فصل پیشین مسابقه بزرگ نواهنگ و از اعضای هیئت ارزیابی فصل دوم نواهنگ با ابراز خرسندی از حضور استعدادهای ناشناخته و بی نظیر در این فصل، خاطرنشان کرد: استعدادهای برتر در روزهای آینده معرفی خواهند شد و در مرحله بعد صد نفر برگزیده، ویدئوهای خود را بر اساس مولفه های مورد نظر به شبکه آی فیلم2 ارسال می کنند و بر اساس آن داوران اصلی برای انتخاب 30 بهترین نواهنگ2 تصمیم خواهند گرفت. 

مسئول هماهنگی مسابقه نواهنگ تصریح کرد: با انتخاب 30 استعداد برتر مسابقه وارد مرحله حضوری می شود که در نهایت ده نفر به مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی وارد خواهند شد. 

گفتنی است «نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای خوانندگان با استعداد افغانستانی مقیم ایران، برگزار می شود و فراخوان اولین دوره این مسابقه سال گذشته در تاریخ 10 دی منتشر شد و علاقه‌مندان بسیاری در مرحله اول این رقابت اشتراک نمودند.

لازم به ذکر است، فصل اول مسابقه نواهنگ سال گذشته با حضور خوانندگان مهاجر و قضاوت و داوری «امیر تاجیک»، «مهرداد هویدا»، «محمدرضا چراغعلی» و همچنین «عارف جعفری» برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی فیلم

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر
علی صفوی

به نظر من بهترین شبکه اجتماعی و سرگرمی شبکه جهانی آی فیلم فارسی می باشد