پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2905
-
الف
+

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری خواهیم داشت.

در این بسته خبری، نگاهی بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری 24 ساعت گذشته ایران و جهان خواهیم انداخت.

به گزارش آی‌فیلم، با پخش آخرین قسمت مجموعه تلویزیونی «هم‌سایه»، سریال «سرجوخه» که روزهای پایانی ضبط را پشت سر می گذارد، از سه‌شنبه ۲۷ مهر روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

فراخوان بخش مسابقه و نمایشگاه عکس چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منتشر شد. درخواست‌کنندگان، تا ۲۵ آذر، فرصت ثبت‌نام در این بخش را دارند. شایان ذکر است، این دوره از جشنواره بین‌المللی تئاترفجر، بهمن امسال به دبیری حسین مسافر آستانه برگزار خواهد شد.

براساس گزارش دبیرخانه دایمی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، تا هفته آخر مهرماه جاری، ۱۹۵۰ فیلم خارجی در قالب‌ داستانی کوتاه، ‌داستانی بلند، مستند کوتاه، مستند بلند، پویانمایی کوتاه و بلند از ۱۰۵ کشور به دبیرخانه واصل شده که در دست بررسی و داوری هستند.

دبیرخانه دائمی جشنواره ملی عکس «ویرا» با انتشار فراخوانی از برگزاری دومین دوره این جشنواره با موضوع «صنایع دستی ایران زمین» خبر داد. ثبت نام و ارسال عکس به جشنواره از ۱۷ مهرماه آغاز شده و تا ۱۷ آذرماه سال جاری ادامه دارد و پذیرفته شدگان اولیه جشنواره هفته اول آذرماه اعلام می شوند. همچنین مراسم اختتامیه و اعلام نتایج نهایی در پایان آذرماه ۱۴۰۰ برگزار و همزمان کتاب نمایشگاه منتشر می‌شود.

فیلم «جاده خاکی» ساخته پناه پناهی که در بخش اصلی جشنواره لندن با هشت اثر سینمایی دیگر رقابت می‌کرد، توانست جایزه بهترین فیلم را دریافت کند. شصت و پنجمین جشنواره فیلم لندن از ۱۴ تا ۲۵ مهر در انگلستان برگزار شد.

 

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

ا.ا / ط ه

نظر شما
ارسال نظر