پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5342
-
الف
+

تازه‌های آی‌فیلم برای پاییز 1400

سه سریال جدید برای پاییز 1400 در جدول پخش شبکه آی‌فیلم قرار گرفته است.

سه سریال جدید برای پاییز 1400 در جدول پخش شبکه آی‌فیلم قرار گرفته است.

به گزارش آی‌فیلم، با توجه به تغییرات جدید در شبکه آی‌فیلم، سه سریال «نون.خ»، «میانبر» و «به رنگ خاک» از جمعه 16 مهر ماه از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. در واقع این سه مجموعه تلویزیونی قرار است روی آنتن آی‌فیلم جایگزین مجموعه‌های «ستاره حیات»، «پریدخت» و «گل‌های گرمسیری» شوند.

«نون.خ»

در بین این سه سریال، مجموعه تلویزیونی «نون.خ ۱» از روز جمعه شانزدهم مهر ماه، جایگزین سریال «گل‌های گرمسیری» خواهد شد و قرار است هر شب ساعت 21:00 از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود. شایان ذکر است که به دنبال «نون.خ 1» فصل‌های دوم و سوم این مجموعه نیز روی آنتن آی‌فیلم خواهد رفت.

این سریال طنز به کارگردانی سعید آقاخانی ساخته شده و فیلمنامه آن را امیر وفایی به نگارش درآورده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است:

"نورالدین خانزاده" صاحب یک کارگاه فرآوری تخمه آفتابگردان است. کشاورزان هم‌محلی نورالدین، محصول تخمه آفتابگردان خود را به وی فروخته‌اند. او این محصول را به شخصی ساکن تهران به نام "میرزایی" فروخته‌ است تا او این محصولات را در کشور ترکیه به فروش برساند. در همین حین، خبر می‌رسد که میرزایی از دنیا رفته‌ است و کشاورزان که از این خبر مطلع می‌شوند هر یک به نحوی سعی می‌کنند تا پول محصولاتی را که به نورالدین خانزاده فروخته‌اند، از او بگیرند. نورالدین هم طی گفت‌وگوهای متفاوت با اطرافیان میرزایی متوجه می‌شود که او در اواخر زندگی‌اش آه در بساط نداشته‌است و … .

سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی و ...  بازیگران سریال «نون. خ» هستند.

«میانبر1»

سریال «میانبر1» به کارگردانی سامان مقدم نیز از جمعه 16 مهر ماه، در زبانی طنز، معضلات اجتماعی جامعه را به تصویر می‌کشد.
«میانبر» مضمونی اجتماعی و کمدی دارد و محوریت داستانش درباره ساکنین یک آپارتمان و اتفاقات شیرین پیرامون آن‌هاست که هنجار و ناهنجاری‌های جامعه را با زبانی طنز بیان می‌کند. 

غلامرضا نیکخواه، رضا شفیعی جم، محمود جعفری، شهین تسلیمی، آرش نوذری، بهراد خرازی، مرضیه صدرایی، حمید نیک‌نبرد، سالار کریمخانی، فاطمه مرتاضی، جابر وثوق، وحید اسمی‌خانی، وحید چنانی، مرتضی علی‌آبادی، حنانه احدی، ترگل جعفری، ریحانه سرلک، شاهکار صالحیان گروه بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

«میانبر» قرار است از اول ربیع‌الاول جایگزین سریال «پریدخت» و هر شب ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش شود.

«به رنگ خاک»

مجموعه نمایشی «به رنگ خاک» به کارگردانی مشترک حسن لفافیان و سید محسن یوسفی، از جمعه 16 مهر ماه از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است:

"مهرداد که در جزیره هرمز به کار آموزش غواصی مشغول است، دلباخته دختر ناخدا جمات است و این در حالی است که ناخدا مخالف جدی ازدواج این دو است. از سوی دیگر گروهی خلافکار به شدت در پی یافتن مهرداد هستند و مهرداد نیز هر روز برای یافتن شیئی قدیمی به زیر آب رفته و غواصی می‌کند که..."

این سریال، از جمله آثار پربازیگری است که هنرمندانی چون؛ برزو ارجمند، پوریا پورسرخ، بیتا سحرخیز، سیاوش طهمورث، محمود پاک‌نیت، امیر متوسلانی و ... نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «به رنگ خاک» از جمعه شانزدهم مهر ماه، ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش خواهد شد و تکرار آن در روز بعد ساعت‌های ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روی آنتن خواهد رفت. 

یشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی فیلم

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر