پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5363
-
الف
+

کناره‌گیری هریسون فورد از ایندیانا جونز

در این گزارش از آخرین اخبار رخ داده در سینمای جهان آگاه شوید.

در این گزارش از آخرین اخبار رخ داده در سینمای جهان  آگاه شوید.

به گزارش آی‌فیلم، احتمال می‌رود ایندیانا جونز بعدی با نقش‌آفرینی فیبی والر بریج در نقش اصلی و به جای هریسون فورد ساخته شود.

در حالی که هریسون فورد پس از بهبود جراحتش هفته پیش به صحنه فیلمبرداری «ایندیانا جونز ۵» بازگشت و کار فیلمبرداری از سر گرفته شد، این احتمال می‌رود که فیبی والر بریج که در این فیلم به فورد پیوسته، در فیلم بعدی جایگزین وی شود.

آخرین خبرها از جشنواره کن

با نمایش فیلم «بلفاست» در جشنواره فیلم تورنتو ۲۰۲۱ و استقبال مخاطبان از آن، کنت برانا که نویسندگی وکارگردانی آن را برعهده داشت از شوق به گریه افتاد.

برانا در پرسش و پاسخی درباره این فیلم گفت نوشتن آن را ۲۳ مارس شروع کرد و همه چیز به سرعت پیش رفت، ولی خیلی پیش از آن آماده نوشتن این فیلم بود. وی تاکید کرد که قرنطینه به ما یاد داد بهتر است چیزهای ساده را دوست داشته باشید.

فیلم «من آدم تو هستم» ساخته ماریا شرادر از سوی آلمان به رقابت اسکار معرفی شد. این فیلم با بازی مارِن اِگرت که برای بازی در این فیلم برنده خرس نقره بهترین بازیگر جشنواره فیلم برلین شد، هشتمین فیلمی است که تاکنون به آکادمی اسکار برای حضور در رقابت بهترین فیلم بین‌المللی سال معرفی می‌شود.

فیلم «کینگ ریچارد» با بازی ویل اسمیت در نقش پدر دو تنیس باز مشهور ونوس و سرنا ویلیامز، به عنوان فیلم اختتامیه جشن موسسه فیلم آمریکا ۲۰۲۱ انتخاب شد.

م ه / ص گ

نظر شما
ارسال نظر