پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2677
-
الف
+

آشنایی با کارنامه هنری قهرمان جهان

در گزارش با کارنامه هنری هادی ساعی قهرمان تکواندوی جهان آشنا شوید.

در گزارش با کارنامه هنری هادی ساعی قهرمان تکواندوی جهان آشنا شوید.

به گزارش آی‌فیلم، هادی ساعی بنه‌کهل متولد ۲۰ خرداد ۱۳۵۵ در بستان آباد استان آذربایجان شرقی است. وی تکواندوکار پیشین، مدیر ورزشی و بازیگر ایرانی است. ساعی با کسب دو نشان طلا و یک نشان برنز تکواندو در بازی‌های المپیک، پرافتخارترین ورزش‌کار ایرانی در تمام ادوار این بازی‌ها است.

از این قهرمان جهان نخستین بار در سال 139 برای ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «آمین» به کارگردانی «منوچهر هادی» دعوت به عمل آمد. هادی ساعی از این پیشنهاد به خوبی استقبال کرد و پس از مطالعه فیملنامه و اطلاع از نقش به خوبی توانست با آن ارتباط برقرار کند. این گونه بود که به طور رسمی وارد دنیای هنر شد.

پس از بازی موفق آمیز هادی ساعی در سریال آمین، این بار پیشنهاد ایفای نقش در فیلم سینمایی «پی 22» به کارگردانی حسین قاسمی جامی داده شد. داستان این فیلم در مورد دلاوری ها و رشادت های دلاور مردان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است. هادی ساعی با مطالعه  فیلمنامه و کمی تحقیق علاقه پیدا کرد که در این فیلم بازی کند.

وی یکی از دلایل حضور خود در این فیلم را تقدیر از افرادی اعلام کرد که در زمان جنگ با جان و دل از مرزهای آبی کشور عزیزمان دفاع کردند. او دوست داشت با ایفای نقش در فیلم پی 22، تلاش کند تا فداکاری های این مردان ارزشمند را هرچه بهتر به تصویر بکشد.

جالب است بدانید هادی ساعی برای بازی در این فیلم تمام کارهایی را که بدلکار می توانست انجام دهد را خودش انجام داده است و به هیچ وجه از بدلکار در هیچ سکانسی استفاده نکرده است.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

هادی ساعی پس از تجربه ی موفق فیلم های آمین و پی 22 در یک تله فیلم به نام اسید هم به ایفای نقش پرداخت. او در مورد ادامه فعالیت هنری خود اعلام کرد حالا که وارد عرصه هنر شده دوست دارد آن را ادامه دهد ولی نقش برای او خیلی مهم است و مسلما هر پیشنهادی را در این زمینه قبول نمی کند.

ه خ / ط ه

نظر شما
ارسال نظر