پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4548
-
الف
+

فیلم‌های آخر هفته آی‌فیلم

بیننده دو فیلم «چراغ‌های ناتمام» و «آخرین آواز ققنوس» از آی‌فیلم عربی باشید.

بیننده دو فیلم «چراغ‌های ناتمام» و «آخرین آواز ققنوس» در روزهای جمعه و شنبه از آی‌فیلم عربی باشید.

به گزارش خبرنگار شبکه آی‌فیلم، فیلم سینمایی «چراغ‌های ناتمام» با بازی متفاوت مجید صالحی، جمعه این هفته 19 شهریور از آی‌فیلم عربی پخش خواهد شد.

این فیلم سینمایی در سال ۱۳۹۵ به کارگردانی مصطفی سلطانی ساخته شده و درباره نویسنده‌ای پایبند به باورهای اعتقادی است که به دنبال مضمونی مرتبط با باورهایش می‌گردد.

مجید صالحی، داریوش ارجمند، شقايق فراهانی، حسین مهری، علیرضا استادی و حسین ملکی و الهام نامی‌ از جمله بازیگران اين فيلم سینمایی هستند.

فیلم «چراغ‌های ناتمام» جمعه 19 شهریور ساعت 23:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 05:30، 11:30 و 17:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «آخرین آواز ققنوس» ساخته مسعود تکاور نیز شنبه 20 شهریور از آی‌فیلم عربی پخش می‌شود.

این فیلم قصه فردی به نام فرهاد را روایت می کند که کارمند یک شرکت تجاری است و در خانواده‌ای مذهبی بزرگ شده است. پدر فرهاد از تعزیه گردان‌های قدیمی است؛ اما اتفاقاتی در شرکت فرهاد رخ می دهد که او را کاملا درگیر می کند. با بازگشت دختر صاحب شرکت به ایران که زمانی همکلاس فرهاد در دانشگاه بود، او وارد یک توطئه می شود و...

رضا ایرانمنش، شقایق فراهانی، خسرو فرحزادی، رضا غیث آبادی و کاظم حیدرزاده از جمله بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «آخرین آواز ققنوس» شنبه 20 شهریور ساعت 23:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 05:30، 11:30 و 17:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

آی‌فیلمی‌ها و یک مسابقه پیامکی دیگر

ا.ا/ س.م

نظر شما
ارسال نظر