پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6671
-
الف
+

با سریال‌های جدید آی‌فیلم آشنا شوید

چهار مجموعه تلویزیونی جدید به جدول پخش آی‌فیلم فارسی اضافه شد.

چهار مجموعه تلویزیونی «تولدی دیگر»، «ایلدا»، «روزگار قریب» و «پرگار» به جدول پخش آی‌فیلم فارسی اضافه شد.

به گزارش آی‌فیلم، با اتمام پخش مجموعه‌های تلویزیونی «آرام می‌گیریم»، «همه چیز آنجاست» و «زمین گرم»، چهار سریال «تولدی دیگر»، «ایلدا»، «روزگار قریب» و «پرگار» روی آنتن آی‌فیلم فارسی خواهند رفت.

تولدی دیگر

با اتمام مجموعه تلویزیونی «آرام می‌گیریم»، سریال «تولدی دیگر» ساخته داریوش فرهنگ از جمعه ۱۲ شهریور از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود. 

این مجموعه داستان زن و شوهری مرفه با سه فرزند است که موقع رفتن به یک مهمانی در لواسان در حین مشاجره دچار حادثه شده و ماشین آنها به دره سقوط می‌کند و آتش می‌گیرد. شوهر در آخرین لحظات از اتومبیل بیرون می‌پرد و به کمک نیروهای امداد نجات پیدا می‌کند؛ اما در این تصادف اثری از همسرش پیدا نمی شود. زن که چهره‌اش سوخته، توسط یک دکتر جراح پلاستیک ترمیم می شود و پس از تغییر چهره به صورت پرستاری ناشناس به منزل سابق خود بر می‌گردد و...

مجموعه تلویزیونی «تولدی دیگر» از جمعه ۱۲ شهریور، هر روز ساعت ۱۸:۰۰ پخش می شود و تکرار آن روز بعد در ساعت‌های ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود.

ایلدا

مجموعه تلویزیونی «ایلدا» به کارگردانی راما قویدل از جمعه ۱۲ شهریور روی آنتن آی‌فیلم فارسی می رود.

مجموعه تلویزیونی «ایلدا» با موضوع اتحاد و حماسه مردان و زنان عشایر مرزنشین در برابر متجاوزان به خاک این مرز و بوم و قصه ایستادگی و ایثار آن‌ها از سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۵۹ ساخته شده است. دو ایل در لرستان که مشکلات و مسائل متعددی با یکدیگر دارند، مشغول گفت‌و‌گو برای رفع چالش‌ها می شوند. در این زمان، عراق در مرزهای ایران تحرکاتی ایجاد می کند و جنگ آغاز می شود. بزرگان ایل، مشکلات پیش آمده را کنار گذاشته و با هر وسیله‌ای که در اختیار دارند در مقابل این تحرکات می ایستند.

شایان ذکر است، سریال «ایلدا» از جمعه ۱۲ شهریور، هر روز ساعت 19:00 از آی‌فیلم فارسی پخش خواهد شد؛ و تکرار آن روز بعد در ساعت‌های 03:۰۰ و 11:۰۰ روی آنتن می‌رود.

روزگار قریب

با اتمام پخش مجموعه تلویزیونی «همه چیز آنجاست»، سریال «روزگار قریب» ساخته کیانوش عیاری که برگرفته از زندگی دکتر محمد قریب یکی از پزشکان حاذق کشورمان است، روی آنتن آی‌فیلم فارسی خواهد رفت.

دکتر محمد قریب از جمله پزشکانی بود که به عنوان پایه‌گذار طب اطفال در کشور شناخته می‌شوند، به همین منظور در این سریال سعی شده روایت زندگینامه دکتر قریب را در بیمارستانی که وی در آنجا بستری بود، به نمایش گذاشته شود.

گفتنی است، سریال «روزگار قریب» از شنبه ۱۳ شهریور هر شب ساعت ۲۲:۰۰ از آی‌فیلم فارسی پخش می شود. تکرار این سریال نیز در ساعت‌های ۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد روی آنتن می رود.

 پرگار

با اتمام مجموعه تلویزیونی «زمین گرم» به کارگردانی سعید نعمت‌الله، سریال «پرگار» ساخته شهرام شاه حسینی روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود.

قصه «پرگار» درباره مشکلات نوجوانان است؛ که به طور غیر مستقیم پیرامون موضوعاتی همچون مواد مخدر در مدارس، نقش خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان و عشق بازیگری بین جوانان و نوجوانان به خصوص دختران روایت می‌شود. لوکیشن اصلی این سریال در دبیرستان دخترانه یادگار امام (ره) است و چند دانش آموز این دبیرستان نیز در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

سریال «پرگار» از یکشنبه ۱۴ شهریور هر شب ساعت ۲۰:۰۰ از آی‌فیلم فارسی پخش می شود؛ و تکرار آن در ساعت‌های 04:00 و 12:00 روز بعد خواهد بود.

پیش‌تر، بازپخش دو سریال «آمین» و «دختران حوا» از شنبه 6 شهریور و دوشنبه 8 شهریور از آی‌فیلم فارسی آغاز شده است.  

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی فیلم

م ه/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

سلام اگه میشه سریال مدار صفر درجه را پخش کنید چون هم تاریخی هست و هم خیلی وقته که از شبکه آی فیلم پخش نشده بازی آقای حسینی و خانم زنگنه در این سریال عالی هست خواهش می کنم این سریال را پخش کنید ممنون از شبکه خوبتون

کاربر مهمان

سلام می خواستم ازتون یه خواهشی داشته باشم لطفاً اگه میشه سریال مدار صفر درجه را پخش کنید چون هم تاریخی هست و هم خیلی وقته که از شبکه آی فیلم پخش نشده بازی آقای حسینی و خانم زنگنه در این سریال عالی هست خواهش می کنم که این سریال زیبا و تاریخی را پخش کنید و ممنونم از شبکه خوبتون فاطمه کاظمی هستم از جیرفت