پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4360
-
الف
+

بازیگر اصلی سریال «مرضیه» را بیشتر بشناسید

همزمان با پخش سریال «مرضیه» نگاهی به کارنامه هنری ماه‌چهره خلیلی خواهیم انداخت.

همزمان با پخش سریال «مرضیه» نگاهی به کارنامه هنری زنده‌یاد ماه‌چهره خلیلی خواهیم انداخت که نقش «مرضیه شکیبا» را در این سریال بازی کرده است.

به گزارش آی‌فیلم، زنده‌یاد ماه‌چهره خلیلی متولد ۱۳۵۵ در تهران و دارای مدرک فوق لیسانس معماری از دانشگاه آکسفورد انگلستان است. او نوه دختری زنده‌یاد پروین سلیمانی و از سال ۱۳۸۲ مشغول به فعالیت در سینما و تلویزیون بود.

ماه چهره خلیلی دوره بازیگری را در لندن گذراند و در سال ۱۳۸۲ در اولین فعالیت سینمایی خود برای بازی در فیلم «چشمان سیاه» پس از ۲۲ سال به ایران آمد و دوره دیگری از بازیگری و کارگردانی را در مؤسسه سمعی و بصری استاد سمندریان در سال ۸۴ پشت سر گذاشت.

مجموعه‌های تلویزیونی «در چشم باد» (۱۳۸۷)، «مختارنامه» (۱۳۸۸)، «کلاه پهلوی» (۱۳۹۱) و «گذر از رنج‌ها» (۱۳۹۳) از مهمترین آثار تلویزیونی او محسوب می‌شوند و آخرین نقش‌آفرینی او در قاب تلویزیون به بازی در سریال «مرضیه» (۱۳۹۸) باز می‌گردد.

او همچنین در فیلم‌های سینمایی چون «نقاب» (۱۳۸۳)، «موش» (۱۳۸۷)، «شور شیرین» (۱۳۸۸)، «مرگ کسب و کار من است» (۱۳۸۹)، «سلام بر فرشتگان» (۱۳۹۱)، «فصل انار» (۱۳۹۲)، «سوت دل» (۱۳۹۳)، «یادم تو رو فراموش» (۱۳۹۵) و «اشنوگل» (۱۳۹۵) به نقش‌آفرینی پرداخته بود.

زنده‌یاد ماه‌چهره خلیلی، روز جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹، به دلیل ابتلا به سرطان دار فانی را وداع گفت.

بر اساس این گزارش، سریال «مرضیه» هر روز ساعت ۱۶:۰۰ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و تکرار آن در ساعت‌های ۰۰:۰۰ و ۰۸:۰۰ صبح روز بعد پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

مشاهده و دانلود سریال مرضیه

ا ا / س م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

سلام.تروخدا اگه میشه تو ایام محرم سریال مختارنامه روپخش کنید ممنون میشم اگه پخش کنید