پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4393
-
الف
+

جزئیات جدید از زمان پخش کامل گاندو 2 + تصاویر

مدیر فیلم و سریال موسسه شهید آوینی از پخش فصل دوم سریال «گاندو» در مرداد ماه خبر داد.

مدیر فیلم و سریال موسسه شهید آوینی از پخش فصل دوم سریال «گاندو» در مردادماه امسال از شبکه سه سیما خبر داد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از صبا، داود بیدل مدیر فیلم و سریال موسسه شهید آوینی که سریال «گاندو» در آن موسسه تولید شده است درباره آخرین وضعیت تولید فصل دوم این سریال گفت: فیلمبرداری سریال «گاندو ۲» طی چهار تا پنج روز آینده به اتمام می‌رسد و هم‌زمان مراحل پس از تولید این سریال نیز در حال انجام شدن است تا برای پخش از شبکه سه سیما آماده شود.

او ادامه داد: عوامل و بازیگران «گاندو» هفته گذشته برای فیلمبرداری به مهاباد رفته بودند و ادامه تولید در حال حاضر در تهران انجام می‌شود.

بیدل درباره زمان پخش این سریال از شبکه سه سیما که فصل اول آن جزء پربیننده های این شبکه نیز بود، گفت: بازپخش ۱۳ قسمت ابتدایی فصل دوم «گاندو» که در ایام عید روی آنتن شبکه سه رفت از اوایل مردادماه آغاز خواهد شد، بقیه قسمت‌های فصل دوم نیز که در ایام عید فرصت پخش پیدا نکردند به دنبال آن پخش می‌شوند. 

به گفته وی، فصل دوم این سریال کلا ۴۰ قسمت دارد.

این مدیر عرصه فرهنگ درباره علت پخش نشدن قسمت‌های باقی‌مانده فصل دوم «گاندو» بعد از ایام عید خاطرنشان کرد: فکر می‌کردیم که مراحل تولید فصل دوم سریال تا آن زمان به اتمام می‌رسد و برای بخش به مشکلی برنمی‌خوریم اما واقعیت این است که تولید آن به پایان نرسید یعنی عملا نمی‌توانستیم آن را به آنتن برسانیم به همین دلیل در مقطعی تصمیم گرفتیم پخش سریال را متوقف کنیم که از لحاظ درام به قصه ضربه‌ای وارد نشود تا گروه بتواند تولید را ادامه دهد.

او درباره نقدها و حواشی پیش آمده برای این مجموعه تلویزیونی تصریح کرد: واقعیت این است که موسسه شهید آوینی براساس مستندهای واقعی کار را تولید کرده است و البته این واقعیت را به شکلی ارایه می کنیم که برای مخاطب هم جذاب باشد. این موسسه تلاش دارد یک اثر دراماتیک جذاب در ایران تولید کند که به احیای ژانر معمایی- جاسوسی که مدت‎‌هاست در تلویزیون دیده نمی‌شود، بینجامد.

بیدل با تاکید بر اینکه مخاطب ژانر معمایی- جاسوسی را دوست دارد، توضیح داد: همه سریال‌های تلویزیونی به سمت ژانر درام یا کمیک رفته‌اند به همین دلیل تصمیم گرفتیم سریالی را تولید کنیم که مخاطب بیشتر برایش جذاب باشد و دوست داشته باشد. در مرحله دوم آگاهی‌دهی به مخاطب جزء وظایت ماست و این سریال بر همین اساس ساخته شده است.

این مدیر در پایان افزود: سریال «گاندو» در موسسه شهید آوینی تولیده شده است و امیدواریم باز هم مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد. 

بیشتر بخوانید:

ماجرای جاسوس سرشناس آمریکایی در «گاندو»

«گاندو» روایتی جذاب در ژانر جاسوسی- امنیتی

تصاویر کمتر دیده شده از سریال گاندو

م ن/ ا ز

نظر شما
ارسال نظر