پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5909
-
الف
+

معرفی فیلم‌های جشنواره عید تا عید آی‌فیلم

در این گزارش به معرفی فیلم‌های سینمایی جشنواره عید تا عید آی‌فیلم پرداخته‌ایم.

در این گزارش به معرفی فیلم‌های سینمایی جشنواره عید تا عید آی‌فیلم پرداخته‌ایم.

به گزارش آی‌فیلم، در فاصله دو عید بزرگ قربان تا غدیر، با جشنواره فیلم‌های سینمایی «عید تا عید» شبکه آی‌فیلم همراه شوید. قرار است ظرف این ده روز (از ۲۹ تیر تا ۷ مرداد) هر شب یک فیلم سینمایی جذاب با درون‌مایه اجتماعی و طنز از آی‌فیلم فارسی برای شما مخاطبان همیشگی این شبکه پخش شود.

در این گزارش به معرفی فیلم‌های جشنواره عید تا عید آی‌فیلم پرداخته‌ایم که در ادامه آمده است:

 آینه بغل

«آینه بغل» با بازی محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر، نازنین بیاتی و مه‌لقا باقری، داستان پسری به نام مرتضی است که ماشین گران‌قیمتی را به عنوان امانت برمی‌دارد و این اول دردسرهای اوست.

این فیلم سینمایی به‌کارگردانی منوچهر هادی، سه‌شنبه شب، 29 تیر، ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.

لونه زنبور

«لونه زنبور» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و نویسندگی محسن کیایی، دومین فیلم سینمایی این جشنواره است که چهارشنبه ، سی ام تیر، ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن می‌رود.

رسوایی 2

«رسوایی۲» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی هم پنجشنبه شب، مصادف با 31 تیر  ساعت 23:30 پخش می‌شود. اکبر عبدی، سحر قریشی، محمدرضا شریفی‌نیا، امیر نوری، مهران رجبی و ... در این اثر نقش‌آفرینی کرده‌اند.

خوب، بد، جلف

«خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم خانی و با بازی پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حمید فرخ‌نژاد، ویشکا آسایش و ... جمعه، اولین روز از مردادماه، ساعت ۲۳:۳۰ راهی آنتن آی‌فیلم می‌شود.

دختر شیرینی‌فروش

«دختر شیرینی‌فروش» پنجمین فیلم جشنواره عید تا عید آی‌فیلم است که شنبه 2 مرداد ساعت 23:30 به نمایش گذاشته خواهد شد.

خواستگار محترم

«خواستگار محترم» یکشنبه 3 مرداد، ساعت 23:30 از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود. این فیلم سینمایی محصول سال ۱۳۸۵ به کارگردانی داود موثقی است و نگین صدق گویا، فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، یوسف تیموری و ... در آن ایفای نقش کرده‌اند.

سوغات فرنگ

«سوغات فرنگ» به کارگردانی کامران قدکچیان و با بازی رامبد جوان، شیلا خداداد و مجید صالحی هفتمین فیلم این جشنواره است که دوشنبه ۴ مرداد روی آنتن می‌رود.

آپارتمان شماره 13

«آپارتمان شماره ۱۳» نیز به کارگردانی و تهیه‌کنندگی یدالله صمدی، نویسندگی حسن قلی‌زاده و علیرضا خمسه، ساخته سال ۱۳۶۹ است که سه شنبه 5 مرداد از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود.

پاکباخته 

فیلم سینمایی دهه‌هفتادی «پاک‌باخته» به‌کارگردانی غلامحسین لطفی، نهمین فیلم این جشنواره است که چهارشنبه 6 مرداد ساعت 23:30 راهی آنتن می‌شود. در این فیلم طنز پربازیگر، چهره‌هایی همچون اکبر عبدی، علیرضا خمسه و مرحوم حمیده خیرآبادی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

خجالت نکش

فیلم کمدی اجتماعی «خجالت نکش» به عنوان آخرین فیلم سینمایی جشنواره عید تا عید نیز پنجشنبه 7 مردادماه، ساعت 22:00 از آنتن آی‌فیلم پخش می‌شود.

بر اساس این گزارش، در ایام پخش فیلم‌های یاد شده از شبکه آی‌فیلم، در ساعت 16:00 سریال پخش نمی‌شود.

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر