پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3173
-
الف
+

بررسی «خون شد» مسعود کیمیایی در سینما آی‌فیلم

برنامه این هفته «سینما آی‌فیلم» به بررسی فیلم سینمایی «خون شد» اختصاص دارد.

برنامه این هفته «سینما آی‌فیلم» به بررسی فیلم سینمایی «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی اختصاص دارد. 

به گزارش آی‌فیلم، برنامه تلویزیونی «سینما آی‌فیلم» این هفته به بررسی فیلم سینمایی «خون شد» می‌پردازد و با برخی از عوامل این فیلم سینمایی از جمله جواد نوروز بیگی (تهیه‌کننده)، صادق رنجکشان (سرمایه‌گذار)، علیرضا زرین دست(مدیر فیلمبرداری)، شاپور کلهر(بازیگر) و احسان طهماسبی(منتقد) گفت‌وگو خواهد کرد. 

این فیلم سینمایی در سال 1397 ساخته شده و بازیگرانی چون؛ سعید آقاخانی، سیامک انصاری، لیلا زارع، نسرین مقانلو، هومن برق نورد، سیامک صفری و .... در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مسعود کیمیایی درباره این فیلم می گوید: داستان «خون شد» به مثابه خانه ای قدیمی است که همه چراغ هایش خاموش بوده و هیچ کس نیز در اتاق هایش ساکن نیست. در این میان یکی از ساکنین این خانه می آید و همه چراغ ها را روشن می کند…

برنامه تلویزیونی «سینما آی‌فیلم» به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی کشورمان می‌پردازد و فیلم‌های در حال اکران در سینما و موضوعاتی مانند میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فیلم‌ها را بررسی می‌کند.

ویژه برنامه «سینما آی‌فیلم» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی عطا جاوید، امشب ساعت ۲۳:۳۰ از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود؛ و تکرار آن روز پنجشنبه ساعت ۰۷:۳۰ صبح و ۱۹:۳۰ شب پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دانلود و مشاهده برنامه «سینما آی‌فیلم»

یادی از هنرمندان درگذشته در سال ۹۹

م ن/ ا ز

نظر شما
ارسال نظر