پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
9474
-
الف
+

جدول پخش جدید آی‌فیلم فارسی

سه سریال جدید به جدول پخش آی‌فیلم فارسی اضافه شده است.

با اتمام پخش مجموعه‌های تلویزیونی «به دنیا بگو بایستد»، «دردسرهای عظیم (1)» و «برادر»، سه سریال جدید دیگر به جدول پخش آی‌فیلم فارسی اضافه می‌شوند.

به گزارش آی‌فیلم، با اتمام پخش مجموعه‌های تلویزیونی «به دنیا بگو بایستد»، «دردسرهای عظیم (1)» و «برادر»، سه سریال جدید «گمشدگان»، «دردسرهای عظیم (2)» و «شوق پرواز» روی آنتن آی‌فیلم فارسی خواهند رفت.

گمشدگان

مجموعه تلویزیونی «گمشدگان» ساخته رضا کریمی، یک ملودرامی اجتماعی است که در سال ۱۳۹۶ از شبکه دو سیما پخش شده و حالا قرار است بار دیگر میهمان مخاطبان همیشه همراه شبکه آی‌فیلم شود.

این مجموعه درباره دختری جوان به نام ترنج که در رشته عکاسی تحصیل می‌کند و به این حرفه مشغول است. او برای تغییر شرایط زندگی وارد مسیری می‌شود که اتفاقات پیش‌بینی‌نشده زیادی را به همراه دارد.

پژمان بازغی، شقایق فراهانی، بهنام تشکر، روشنک گرامی، افسانه بایگان، کوروش تهامی، زنده‌یاد پرویز پورحسینی و رامین ناصر نصیر از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

سریال «گمشدگان» از چهارشنبه 23 تیر، هر روز ساعت 17:00 از آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعت‌های 01:00 بامداد و 09:00 صبح روز بعد بازپخش می‌شود.

دردسرهای عظیم (2)

فصل دوم مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» به کارگردانی بروز نیک نژاد نیز در ادامه پخش فصل اول این سریال، از روز پنجشنبه 24 تیر روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود.

در خلاصه داستان «دردسرهای عظیم (2)» آمده است: خانواده لطیف برای خواستگاری بهار به تهران می آیند. در این اوضاع بچه‌ای در ماشین لطیف پیدا می شود و روند ازدواج او را دچار دردسرهایی می کند.

جواد عزتی، الناز حبیبی، مهران رجبی، مریم سعادت و امیرحسین صدیق از جمله بازیگران این سریال هستند.

فصل دوم سریال «دردسرهای عظیم» از پنجشنبه 24 تیر، هر روز ساعت 18:00 به صورت دو قسمتی از آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعت‌های 02:00 بامداد و 10:00 صبح روز بعد بازپخش می‌شود.

شوق پرواز

بر اساس این گزارش، پخش مجموعه تلویزیونی «برادر»، پنجشنبه ۲۴ تیر به پایان می‌رسد و از روز جمعه ۲۵ تیر سریال «شوق پرواز» به روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود.

«شوق پرواز»، زندگی سرلشکر شهید عباس بابایی را از کودکی تا زمان شهادت به تصویر می‌کشد و روایتگر رشادت و از خودگذشتگی این خلبان مجاهد و با ایمان است. وی پس از تکمیل تحصیلاتش در آمریکا، به ایران باز می‌گردد و پس از مدتی به پایگاه هوایی اصفهان منتقل می‌شود. او در زمان حیات خود، خدمات شایانی را در نیروی هوایی کشور انجام داده و در بازگشت از یک عملیات برون‌مرزی در جنگ تحمیلی ایران و عراق، با اصابت گلوله پدافند هوایی به شهادت می‌رسد.

شهاب حسینی، الهام حمیدی، فرهاد قائمیان، شهرام حقیقت دوست و ستاره اسکندری از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال «شوق پرواز» از جمعه 25 تیر، هر شب ساعت 20:00 از آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعت‌های 04:00 صبح و 12:00 روز بعد بازپخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی فیلم

نگاهی به دو روی سکه در شبکه آی فیلم

مهران مدیری بهترین کارگردان طنز تلویزیونی

ا.ا/ س.م

نظر شما
ارسال نظر