پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4684
-
الف
+

فرشته در سریال خانه امن کیست؟ + تصاویر

با روژین رحیمی طهرانی، به بهانه پخش سریال «خانه امن» از آی‌فیلم فارسی، بیشتر آشنا شوید.

با روژین رحیمی طهرانی، به بهانه پخش سریال «خانه امن» از آی‌فیلم فارسی، بیشتر آشنا شوید.

به گزارش آی‌فیلم، روژین رحیمی طهرانی، متولد سال 1372 بازیگر جوانی است که اولین حضور حرفه‌ای خودش را در سال 1394 با بازی در فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» به کارگردانی منوچهر هادی تجربه کرد، همچنین او پیش از این روی صحنه تئاتر، با نمایش «گل و قداره» به کارگردانی «بهزاد فراهانی» حاضر شده بود.

رحیمی طهرانی دانش‌آموخته رشته بازیگری است و با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «خانه امن» ساخته احمد معظمی به بسیار دیده شد، البته این بازیگر جوان در رمضان امسال (1400) نیز در نقش پرستو دوست رها، در سریال پرطرفدار رمضانی شبکه یک «احضار» بازی کرده است. 

فرشته بازیگر خانه امن

رحیمی طهرانی پیش از این در گفت‌وگویی که با یکی از رسانه‌ها درباره نقش آفرینی‌اش در سریال «خانه امن» داشته، گفت: «راستش وقتی نقش فرشته به من پیشنهاد شد، خیلی خوشحال شدم که قرار است نقشی بازی کنم که از کلیشه‌های رایج امروزی فاصله دارد. فرشته دختر قاضی و امروزی است. او هم مثل بقیه دختران امروزی نقاط مثبت و کاستی‌هایی دارد. معمولا در کلیشه‌ها، دخترهایی مثل فرشته سر به زیر هستند، اما فرشته سریال خانه‌ امن این‌طور نیست.»

فرشته بازیگر خانه امن

روژین رحیمی طهرانی، یکی از بازیگران سریال «خانه امن» است که این‌ شب‌ها از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و همچنین شنیده حاکی از این است که فصل دوم این سریال با حفظ بازیگران اصلی و اضافه شدن چند بازیگر جدید دیگر در حال تولید است. 

گفتنی است، سریال «خانه امن» هر شب ساعت ۲۲:۰۰ پخش می‌شود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های ۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی فیلم

دانلود و تماشای سریال «خانه امن»

تیتراژ «خانه امن» با صدای رضا یزدانی

با بازیگر سریال خانه امن بیشتر آشنا شوید

م ن/ه خ

نظر شما
ارسال نظر