پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
9701
-
الف
+

جدول پخش جدید شبکه آی‌فیلم

چهار سریال جدید به جدول پخش شبکه آی‌فیلم اضافه شده است.

چهار سریال جدید به جدول پخش شبکه آی‌فیلم اضافه شده است.

به گزارش آی‌فیلم، چهار سریال «به دنیا بگویید بایستد»، «دردسرهای عظیم»، «زیر همکف» و «خانه امن» به جدول پخش شبکه آی‌فیلم اضافه شده است.

خانه امن برای آی‌فیلمی‌ها

مجموعه تلویزیونی «خانه امن» از روز شنبه پنجم تیر ماه به روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی رفته است. 

این سریال روایتی جذاب و پُرهیجان از یک پرونده جاسوسی امنیتی کشور دارد و لایه‌هایی از عملیات پیچیده مقابله با گروهک تروریستی داعش را هم روایت می‌کند.

گفتنی است مجموعه تلویزیونی «خانه امن» هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و تکرار آن روز بعد در ساعت‌های ۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ پخش خواهد شد.

به دنیا بگویید بایستد

مجموعه تلویزیونی «به دنیا بگویید بایستد» از روز یکشنبه 6 تیر ماه به روی آنتن شبکه آی‌فیلم رفته است.

داستان این سریال روایتگر دوستی دو جوان به نام‌های علاء و شهریار است دوستی این دو با وقوع قتلی به پایان می‌رسد و راز این قتل داستان مجموعه را شکل می‌دهد. داستان این مجموعه درباره جوانی است که متهم است در زمان خدمت سربازی هم خدمت خود شهریار والا را در پادگان به قتل رسانده است. دادگاه بدوی او را به اعدام محکوم می کند و در دادگاه تجدید نظر حکم تایید می شود، اما از دیوان عالی کشور تقاضای بررسی مجدد می کند...

گفتنی است سریال «به دنیا بگویید بایستد» هر روز ساعت ۱۷ پخش می‌شود و بازپخش آن نیز روز بعد در ساعت‌های ۱ بامداد و ۹ صبح خواهد بود.

لطیف و  دردسرهای عظیم

مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد از پنجشنبه ۱۰ تیر ماه، هر روز ساعت ۱۸:۰۰ از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۲:۰۰ بامداد و ۱۰:۰۰ صبح روز بعد روی آنتن می‌رود.

این مجموعه تلویزیونی روایتگر زندگی پرفراز و نشیب جوانی شهرستانی به نام لطیف است که به عشق بازیگری به تهران می‌آید و ناخواسته درگیر ماجرای عجیبی می‌شود که او را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگی‌اش را عوض می‌کند.

به زیر همکف دعوت شدید

مجموعه تلویزیونی «زیر همکف» از جمعه ۱۱ تیر ماه، به جای سریال «دوپینگ» روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی میرود.

این سریال داستان پسری جوان بنام فرید (هومن شاهی) است که در یک دامپزشکی کار می‌کند و قصد دارد ازدواج کند ولی در این مسیر برای او اتفاقات زیادی می‌افتد... مثلا پدر دختر مورد علاقه‌اش (عزت‌الله مهرآوران) بنابه عللی دخترش را به او نمی‌دهد و... عمدتا مشکلات فرید از سر نه نگفتن اوست.

زیر همکف هر شب ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و در ساعت های ۵:۰۰ صبح و ۱۳:۰۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

ه خ/

نظر شما
ارسال نظر
ابوالفضل پورئی

ممنون بابت پخش سریال های (دردسر های عظیم)(خانه امن)