پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3974
-
الف
+

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری خواهیم داشت.

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری 24 ساعت گذشته ایران و جهان خواهیم انداخت.

به گزارش آی‌فیلم، فیلم‌های سینمایی «آقای سانسور» و «شنای پروانه» این روزها با تمام محدودیت‌ها در نمایش فیلم سینمایی، اما در اکران آنلاین مورد استقبال قرار گرفته‌اند. «آقای سانسور» که اکران آنلاینش هفته آینده به پایان می‌رسد، در مجموع نمایش سالن‌های سینما و اکران آنلاین با فروشی حدود سه میلیارد تومان به کار خود پایان خواهد داد. «شنای پروانه» نیز در نخستین هفته نمایش آنلاین، ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروخت.

تصویربرداری سریال تلویزیونی «در کنار پروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی بهروز مفید که برای ماه محرم امسال آماده می‌شود، در تهران ادامه دارد. در این سریال بازیگرانی چون پروانه معصومی، برزو ارجمند، بیتا سحرخیز، نگار عابدی و شهین تسلیمی حضور دارند.

فیلم «دشت خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی در چهل‌وپنجمین جشنواره سینمایی هنگ کنگ، جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد را در بخش اصلی دریافت کرد.

اکران فیلم سینمایی «ماموریت غیرممکن ۷» با بازی تام کروز، به دلیل شیوع موج تازه کرونا در جهان بار دیگر به تعویق افتاد. این فیلم که قرار بود در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ (28 آبان 1400) اکران شود، حال باید برای دیدار با تماشاگران تا تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (6 خرداد 1401) صبر کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازیگر سریال پریا از نگاه مخاطبان

۱۴ اینچ از دیدگاه شما چگونه برنامه‌ای است؟

سریال‌های آی‌فیلم در ماه رمضان

ا.ا / ط.ه

نظر شما
ارسال نظر