پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3038
-
الف
+

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری خواهیم داشت.

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری 24 ساعت گذشته ایران و جهان خواهیم انداخت.

به گزارش آی‌فیلم، نتایج نظرسنجی برنامه‌های رسانه ملی اعلام شد و طی آن سریال «نون خ3» با 82.1 درصد مخاطب در میان سریال‌ها و برنامه «عصر جدید» با ۷۰.۵ درصد مخاطب در میان ویژه برنامه‌های تحویل سال، به عنوان پرمخاطب‌ترین‌ها شناخته شدند و حد نصاب بیننده برنامه‌های نوروزی را ارتقا دادند. در این نظرسنجی، «خندوانه» به عنوان پرمخاطب‌ترین ویژه‌برنامه نوروزی و فیلم سینمایی «تک‌تیرانداز» به عنوان پربیننده‌ترین فیلم معرفی شدند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی از تعطیلی سینماهای تهران از صبح امروز دوشنبه ۱۶ فروردین به دلیل قرار گرفتن پایتخت در شرایط قرمز کرونایی خبر داد.

فیلم سینمایی «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی از جمله پنج فیلمی بود که در قالب اکران نوروزی ۱۴۰۰ راهی چرخه اکران شد، اما بعد از نزدیک به ۲۰ روز اکران تنها به فروشی معادل ۴۰ میلیون تومان دست یافت تا یکی از بدترین تجربه‌های اکران در کارنامه کاری خود را به دست آورد.

محمدرضا دوست‌محمدی، جلیل سامان، افشین علا، وحید یامین‌پور و علی‌محمد مودب به عنوان پنج نامزد نهایی چهره سال هنر انقلاب اسلامی اعلام شدند؛ و قرار است فرد برگزیده در اختتامیه این مراسم در روز ۲۳ فروردین که به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود، معرفی شود.

بیست و هفتمین دوره جشنواره معتبر مستند «هات داکس» امسال میزبان چند اثر مستند کوتاه و بلند از سینماگران ایرانی خواهد بود. مستند «نان مقدس» به کارگردانی زنده‌یاد رحیم ذبیحی، مستند «الناز عزیز» ساخته مانیا اکبری، مستند «همسایگی ماه» ساخته رضا فرهمند و مستند «عروسک» به کارگردانی الهه اسماعیلی در این جشنواره حاضر خواهند بود. این جشنواره از ۲۹ آوریل تا ۹ می ۲۰۲۱ (۹ تا ۱۹ اردیبهشت) به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین در شهر تورنتوی کانادا برگزار می‌شود.

برندگان بیست‌وهفتمین دوره از «جوایز انجمن بازیگران آمریکا» در ۱۳ شاخه اعلام شدند و فیلم سینمایی «دادگاه شیکاگو هفت» برنده بهترین تیم بازیگری این جشنواره شد.

بیشتر بخوانید:

فیلم‌های آخر هفته آی‌فیلم

بهترین سریال سال ۹۹ از نگاه مردم

ا.ا / ط.ه

نظر شما
ارسال نظر