پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4760
-
الف
+

هندی بازی تیموری در «نوروز رنگی»!

با یوسف تیموری بازیگر سریال «نوروز رنگی» درباره این پروژه به گفت‌وگو نشستیم.

مجموعه تلویزیونی «نوروز رنگی» این روزها از قاب تلویزیون در حال پخش است. به همین بهانه با یوسف تیموری بازیگر این مجموعه تلویزیونی درباره این سریال به گفت‌وگو نشستیم.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از فارس، یوسف تیموری، بازیگر سریال کمدی «نوروز رنگی» به کارگردانی علی مسعودی درباره حضور خود در این سریال نوروزی گفت: همانطور که دیدید قصه این سریال در سال ۶۴ در مشهد روایت می شود و من نقش دایی خانواده را بازی می کنم.

وی درباره تصویربرداری این سریال در شهر مقدس مشهد نیز بیان داشت: از همان ابتدا که متوجه شدیم سریال در مشهد مقابل دوربین می رود به خاطر وجود بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) انرژی خوبی داشتیم. از طرفی ۷۰ درصد از بازیگران‌مان بومی هستند و با لهجه مشهدی صحبت می کنند.

این بازیگر درباره نقش خود نیز گفت: نقشی که من داشتم جدای از قصه‌ای بود که آقای مسعودی به عنوان نویسنده و کارگردان نوشته بود و به نوعی تیپ در کمدی موقعیت بود. در این سریال تیپی را خلق کردم که در حال و هوای سالهای دهه 60 است مضاف بر این که از فیلم‌های هندی نیز تاثیر گرفته است. این شخصیت عاشق فیلم‌های هندی است و ما سعی کردیم در لحن،‌ تیپ و گریم این موضوع را به خوبی نشان دهیم.

وی با اشاره به چالش‌هایی که با این نقش داشته است، ادامه داد: ترسمان از این بود که چنین نقشی در قالب کمدی موقعیت و رئال نگنجد اما حس و حالش خیلی خوب درآمده است. معتقدم درباره سریال های مناسبتی نمی توان بحث کارشناسی کرد به این خاطر که در فرصت محدودی ضبط می شود و هدف این است که مخاطب سرگرم شود و مورد پسندش قرار بگیرد. شاید سریال های مناسبتی ما کم و کاستی هایی داشته باشند که به خاطر محدودیت زمان شکل می گیرد. اما در نهایت رضایت مردم خیلی مهم است.

این بازیگر همچنین بیان داشت: امیدوارم خروجی کار همانطور که انتظار می رفت شده باشد. همه عوامل برای به ثمر رسیدن این سریال زحمت کشیدند و حدود دو ماه و نیم در مشهد بودیم.

وی از همکاری با بازیگران جدید در سریال‌های تلویزیونی نیز گفت: با اینکه تجربیات ما بیشتر از این بازیگران است اما باز هم می توانیم در کنار آنها کسب تجربه کنیم و این خیلی خوب است..

تیموری درباره کیفیت سریال های کمدی در این سالها در تلویزیون نیز عنوان داشت: من نمی توانم در این باره نظری بدهم چون همه سریال ها را دنبال نمی کردم اما از بازخوردهایی که از مردم می شنیدم خوب و راضی کننده بوده است. برای مثال همین امسال آنقدر تولید سریال های نوروزی زیاد بوده که دو سه کار که قرار بود نوروز پخش شوند را قبل از نوروز پخش کردند. امسال تلویزیون با دست پر به میدان آمده است.

وی درباره اینکه در شرایط کرونایی چقدر مردم نیاز به کمدی دارند؟ گفت: امیدوارم دوباره به روزهای خوبمان برگردیم. کرونا تمام شود و دوباره مثل سابق سالن های سینما پر شود. به عقیده من کارهای کمدی باید پیام داشته باشند. ما در هر جامعه‌ای نیاز به کمدی داریم بالاخص در شرایط کرونایی. به عنوان مسلمان شیعه آرزو می کنم که امسال با فرا رسیدن نوروز این ویروس نیز از جامعه ما رخت بربندد.

بیشتر بخوانید:

چگونه امیر آقایی در نوار زرد پلیس شد؟

نظر شقایق دهقان درباره کارگردانی سعید آقاخانی در نون خ

ا.ا/ ا.ز

نظر شما
ارسال نظر