پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2326
-
الف
+

ساز گربه‌های آواز خوان در آی‌فیلم کوک می‌شود

فیلم سینمایی «گربه‌های آوازخوان» به صفحه کودک و نوجوان وبسایت آی‌فیلم فارسی اضافه شد.

فیلم سینمایی «گربه‌های آوازخوان» به صفحه کودک و نوجوان وبسایت آی‌فیلم فارسی اضافه شد.

به گزارش آی‌فیلم، فیلم سینمایی «گربه‌های آوازخوان» به کارگردانی مرحوم کامبوزیا پرتوی، فیلمی کمدی عروسکی است و پگاه آهنگرانی برای اولین بار در این فیلم سینمایی بازی کرده است.

در همین راستا، فیلم سینمایی «گربه‌های آوازخوان» به کارگردانی زنده یاد "کامبوزیا پرتوی" در صفحه ویژه کودک و نوجوان بارگذاری شد و شما عزیزان می‌توانید در کنار سریال‌های خاطره انگیز و ماندگار دیگر همچون؛ «خونه مادربزرگه»، «قصه‌های تا به تا»، «دنیای شیرین»، «سمندون» و فیلم های «فیلشاه»، «کلاه قرمزی و سروناز»، «شکلاتی»، «دزد عروسک ها»، «شکرستان»، «پیشونی سفید ۱ تا ۳» و...، این سریال را نیز دریافت و مشاهده کنید. 

این فیلم سینمایی در سال 1369 تولید شده و یک سال بعد در سال 1370در سینماهای کشور اکران شد. 

این فیلم سینمایی درباره زندگی خواهر و برادری به نام حسنی و گلدونه است. حَسنی و خواهرش گلدونه در پرورشگاه زندگی می کنند؛ روزی زن و شوهری برای انتخاب فرزند به پرورشگاه می‌آیند و گلدونه مورد توجه آنها قرار می‌گیرد. هنگامی که آنها قصد دارند با توافق مدیر پرورشگاه؛ گلدونه را با خود ببرند، حسنی با تکرار این واقعیت که آنها دارای پدری هستند که روزی آنها را از سر فقر و ناچاری جلوی پرورشگاه گذاشته و بالاخره دوباره سراغ آنها خواهد آمد، از بردن او جلوگیری می‌کند.

رضا بابک، حمید جبلی و پوراندخت مهیمن از جمله بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند. 

شبکه آی‌فیلم این نوید را می‌دهد که به زودی فیلم ها و سریال‌های ویژه کودک و نوجوان بیشتری به درخواست و پیشنهاد شما بینندگان عزیز در صفحه ویژه کودک و نوجوان وب‌سایت آی‌فیلم فارسی بارگذاری خواهد شد.

همچنین شما می‌توانید سریال‌های مورد علاقه خودتان در وب‌سایت آی‌فیلم را با اینترنت نیم‌بها تماشا کنید.

اخبار مرتبط:

دانلود و مشاهده سریال گربه‌های آوازخوان

آی‌فیلمی‌ها مهمان «خونه مادربزرگه»+آنونس

تیتراژ خاطره‌انگیز «خونه مادربزرگه» بازسازی شد​​​​​​

م ن/ه خ

نظر شما
ارسال نظر
جمشیدی نسب

سلام، بابت پخش سریال «عشق گمشده» خیلی ازتون متشکرم. این سریال فوق العاده عالی بود. روح مرحوم استاد جمشید مشایخی، داریوش اسدزاده و بانو نیکو خردمند شاد باشه ان شاءالله.