پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3254
-
الف
+

خبرهای جدید از آغاز فصل دوم نجلا

با توجه به استقبال مخاطبان تلویزیون، پیش تولید فصل دوم سریال «نجلا» بزودی آغاز می‌شود.

 با توجه به استقبال مخاطبان تلویزیون، پیش تولید فصل دوم سریال «نجلا» بزودی آغاز می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فصل اول مجموعه تلویزیونی «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی ساخته شد.

قصه سریال نجلا در سال ۱۳۵۸ می‌گذرد و دختری به یک پسر عاشق در آن اوضاع آشفته و نا امنی‌ها وعده‌ای می‌دهد که طی آن اگر پسر بتواند او را از مرز ایران و عراق رد کند و به زیارت اربعین برسد، در قبال عشقش به او پاسخ مثبت می‌دهد، اما همه این‌ها در طول مسیر دست‌خوش اتفاق‌هایی می‌شود.

این سریال بازتاب‌های مختلفی داشت؛ سریالی که روایتگر سفر عده‌ای به سمت کربلا بود، اما در دل قصه، داستان عاشقانه نجلا و عبد، شخصیت‌های اصلی داستان جذابیت‌های آن را چند برابر کرده بود.

با توجه به استقبال بینندگان از سریال «نجلا»، نگارش فیلمنامه فصل دوم آن آغاز شده و بزودی پیش تولید سریال به طور رسمی آغاز خواهد شد.

حسام منظور، سارا رسول‌زاده، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، جواد پورزند، علی غابشی، مرتضی شاه‌کرم، وحید نفر، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشانی، محسن سلیمانی، سجاد دیرمینا، ابراهیم گله‌دارزاده، هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان در فصل اول این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر
💜Я💜

ممنون از آقای تقیانی پور بابت ساخت سریال نجلا ، خیلی زیباااااا بود من که خیلیییییی لذت بردم و از ایننکه شنیدم قراره فصل دوم اش هم بسازن خیلی خیلی خوشحالل شدمممم 💫🌟