پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4833
-
الف
+

از امشب با آوای باران همراه شوید

قسمت اول مجموعه تلویزیونی «آوای باران» امروز ساعت 18:00 روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

قسمت اول مجموعه تلویزیونی «آوای باران» امروز ساعت 18:00 روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، سریال «آوای باران» به کارگردانی "حسین سهیلی‌زاده" هر روز ساعت ۱۸:۰۰ به صورت دو قسمتی از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود.

در نخستین قسمت از این سریال، امروز با ورود به زندگی "طاها ریاحی" با او و شخصیت‌های مختلف داستان آشنا می‌شویم. طاها تاجر دارو است و به خاطر مسائل شغلی، کارش به دادگاه کشیده و ... .

داستان سریال تلویزیونی «آوای باران» در دو مقطع اتفاق می‌افتد. بخش اول داستان در سال ۷۰ روایت می‌شود و بخش دوم در زمان حال می‌گذرد. این مجموعه داستان زندگی "طاها ریاحی" را روایت می کند. بر اثر بروز اتفاقاتی زندگی طاها دگرگون می شود و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش "باران" رقم می خورد. برای تصویربرداری این سریال بخش‌های قدیمی تهران مربوط به دو دهه پیش بازسازی شده است.

حمیدرضا پگاه، آزاده زارعی، سام درخشانی، الهام چرخنده، مهران احمدی، ثریا قاسمی، سیاوش خیرابی، امیر دژاکام، علی تقوازاده، مهران رنجبر، نیلوفر پارسا، آرزو افشار، شایان جلالی، ناهید محمودی، سپیده خداوردی، علی یعقوبی، مبینا سادات آتشی، بهنام داوری و علی فتاحی در «آوای باران» نقش آفرینی کرده اند.

«آوای باران» هر روز ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز بعد روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید:

دانلود تیتراژ آوای باران

سهیلی‌زاده «آوای باران۲» را می‌سازد

اختصاصی: «آوای باران» در آی‌فیلم می‌پیچد

/ س م

نظر شما
ارسال نظر