پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5841
-
الف
+

بازیگر خارجی سریال سلمان فارسی کیست؟

با هشام رستم بازیگر تونسی سریال فاخر «سلمان فارسی» بیشتر آشنا شوید.

در کنار فرهاد اصلانی، محمدرضا هدایتی و بازیگران دیگر، نام هشام رستم به عنوان بازیگر تونسی سریال «سلمان فارسی» نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش آی‌فیلم، تولید «سلمان فارسی» که از سریال‌های (الف) ویژه مرکز سیمافیلم است، در حدود پنج سال طول خواهد کشید و علاوه بر بازیگران ایرانی، بازیگرانی از کشورهای یونان، مراکش و تونس هم در آن بازی می‌کنند. یکی از این بازیگران، «هشام رستُم» بازیگر ۷۳ ساله اهل تونس است.

او بازیگری را از ۴۰ سالگی و با حضور در یک تله‌فیلم ایتالیایی آغاز کرد. رستم تا کنون در بیش از ۶۰ فیلم و سریال ایفای نقش کرده است که از مشهورترین آن‌ها می‌توان به فیلم‌های «بیمار انگلیسی»، «کنت مونت کریستو» و «طلای سیاه» اشاره کرد. او امسال علاوه بر حضور در سریال «سلمان فارسی»، در سریال تونسی «۲۷» هم ایفای نقش کرده است.

در مرحله بیزانس این سریال، علاوه بر حضور تاجرِ داستان یعنی فرهاد اصلانی و رسانه‌ای شدن تصاویر نقش‌آفرینی محمدرضا هدایتی با لباس هندی‌ها، علی دهکردی هم جلوی دوربین میرباقری رفته است. هنوز جزئیاتی از نقش او مطرح نشده اما هشام رستم بازیگر تونسی سریال سلمان، نقش راهب را ایفا می‌کند. اسقف را هم مرحوم چنگیز جلیلوند به عنوان برگِ زرینی در کارنامه‌اش به یادگار گذاشت.

سریال «سلمان فارسی» به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری و تهیه کنندگی حسین طاهری به زندگی سلمان، یار ایرانی پیامبر اسلام می‌پردازد. در این سریال، زندگی سلمان فارسی را از تولد تا پیش از وفات پیامبر و دوران زندگی وی در ایران عصر ساسانی، بیزانس و صدر اسلام به تصویر کشیده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

زیرخاکی ۲ بدون هادی حجازی‌فر

جزییات تازه از سریال میراث مجید

ا.ا / س.م

نظر شما
ارسال نظر