پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3260
-
الف
+

دو رفیق‌ خوب تلویزیونی

در این گزارش با آثار زوج هنری، کامبیز دیرباز و سام درخشانی آشنا می شوید.

در این گزارش با آثار زوج هنری، کامبیز دیرباز و سام درخشانی آشنا می شوید.

به گزارش آی‌فیلم، کامبیز دیرباز و سام درخشانی از آن دسته از بازیگرانی هستند که علاوه بر این که با یکدیگر همکارند، دوستی دیرینه‌ای هم دارند تا جایی که رفاقتشان بیشتر از بازی‌هایشان دلنشین است و به چشم می‌آید.

گفته بالا را، خود سام درخشانی در یکی از مصاحبه‌هایش تاکیید می‌کند و می‌گوید: «اگر به من بگویند که در دنیا برای بازی با چه بازیگری راحت هستی و چه بازیگری است که به تو کمک می کند؟ من اسم «کامبیز دیرباز» را می برم. ترکیب ما با هم یک ترکیب خوب است، نه برای تصویر بلکه برای خودمان و فکر می کنم که این احساس را کامبیز هم داشته باشد.

ما بعد از سریال «نابرده رنج» خیلی دوست داشتیم که بار دیگر این اتفاق را تجربه کنیم ولی هر دفعه بنا به دلایلی نمی شد. حتی زمانی که در این کار قرار شد در کنار هم بازی کنیم، به دلیل این که تقابل‌ مان با هم کم بود، خیلی ها در ابتدا فکر می کردند شاید ترکیب خوبی انتخاب نشده باشد ولی به محض این که اولین سکانس مشترک مان را بازی کردیم، همه اعضای گروه و مخصوصا سعید نعمت الله و بهرنگ توفیقی اعتراف کردند که این بهترین انتخاب ممکن بوده است.

کلا  وقتی من و کامبیز در کنار هم هستیم، ترکیب خوبی هستیم و همکاری با کامبیز برای من همیشه لذتبخش بوده و همیشه همراه و کمک من بوده است. او یکی از بی عقده ترین و بامعرفت ترین آدم هایی است که من در زندگی می شناسم.»

کامبیز دیرباز و سام درخشانی هر دو بازیگر بسیار توانمندی هستند که در ادامه می‌خواهیم سریال‌های مشترک این دو را معرفی کنیم:

در چشم باد

اگرچه کامبیز دیرباز و سام درخشانی در سریال در «چشم باد» مقابل یکدیگر بازی نکردید اما هر دو در این سریال خوش درخشیدند. 

در چشم باد وقایع سیاسی و اجتماعی سه دوره از تاریخ در سال‌های ۱۳۰۰، ۱۳۲۰ و ۱۳۶۰ را بررسی می‌کند که دوره اول پایان دوره قاجار و دورهٔ پهلوی، دوره دوم جنگ جهانی دوم و دوره سوم یک دوره زمانی خاص در بعد از انقلاب اسلامی ایران را که دوره فتح خرمشهر است، در بر می‌گیرد.

این سریال را مسعود جعفری جوزانی کارگردانی کرده است. 

نابرده رنج

آغاز درخشش ترکیب کامبیز دیرباز و سام درخشانی در سریال «نابرده رنج» بود. این دو بازیگر در این سریال پارتنر یکدیگر بودند و توانستند به خوبی از پس نقش‌هایشان بربیایند و سریال «نابرده رنج» را با بازی‌هایشان ماندگار کردند. 

در خلاصه داستان سریال نابرده رنج به کارگردانی علیرضا بذرافشان آمده است: در حالیکه جوانان زیادی برای دفاع از کشور در برابر حملات رژیم بعثی عراق، به جبهه‌های جنگ می‌روند؛ اسد با پول‌های نزول مقدار زیادی جنس قاچاق خریداری می‌کند تا زندگی خود و خانواده‌اش را سر و سامان دهد. اما تمام سرمایه‌اش را از دست داده و طلبکارانش حکم جلب او را می‌گیرند و...

سریال «نابرده رنج» هر روز ساعت ۱۸:۰۰ از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در ساعات ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز بعد خواهد بود.

ساعت پخش نابرده رنج + آنونس

پشت بام تهران

بعد از سریال موفق نابرده رنج، بهرنگ توفیقی برای سریال  «پشت بام تهران» به سراغ این دو دوست آمد و نقش آهی و غیاث را به کامبیز دیرباز و سام درخشانی داد. که این دو در «پشت بام تهران» نیز خوش درخشیدند.

در خلاصه داستان «پشت بام تهران» آمده است: "غیاث صفا" جوانی است که در زندگی خود به افق‌های غیر واقعی چشم دوخته است. "مامان طاهره" مادربزرگ غیاث که تمام دنیای وی است از او خواسته مال حرام وارد زندگی‌شان نشود، اما غیاث در شبی ناخواسته مجبور می‌شود در یک دزدی به دوستش کمک کند و این دزدی آغازی می‌شود برای ورود مال حرام به زندگی غیاث.

سریال «پشت بام تهران» به کارگردانی بهرنگ توفیقی هر شب ساعت ۲۰:۰۰ پخش می‌شود و بازپخش‌ آن نیز رأس ساعت‌های ۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ روز بعد روی آنتن می‌رود.

نگاهی به سریال پشت بام تهران

معرفی سریال‌های جدید آی‌فیلم + تصاویر

اختصاصی: «پشت بام تهران» روی آنتن آی‌فیلم

 ه خ/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر