پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4463
-
الف
+

علی صبوری با «آخر خط» به تلویزیون می‌آید

سریال «آخر خط» به کارگردانی علیرضا مسعودی با انجام آخرین مراحل فنی به زودی راهی آنتن می‌شود.

سریال «آخر خط» با انجام آخرین مراحل فنی به زودی راهی آنتن شبکه سه سیما می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی سریال، این روزها آخرین مراحل فنی سریال «آخر خط» از جمله تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی که به ترتیب برعهده وحید کردلو، مهرداد جلوخانی و فردین قرقوزلو است، در حال انجام است.

در حال حاضر ۲۳ قسمت از این مجموعه به طور کامل آماده شده و به زودی روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

همچنین ضبط سه قسمت پایانی این سریال از روز یکشنبه ۲۴ آذر در شهر مشهد آغاز می‌شود و گروه تولید برای ضبط چند سکانس به لبنان سفر می‌کنند.

علی صبوری، عباس جمشیدی‌فر و شهرام قائدی از بازیگرانی هستند که برای ضبط قسمت‌های باقی‌مانده جلوی دوربین می‌روند و قرار است دو بازیگر دیگر نیز به این پروژه اضافه شوند.

بازیگران سریال «آخر خط»

شهین تسلیمی، کمند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی‌فر، اشکان اشتیاق، داریوش سلیمی، محمدرضا هدایتی، علی صبوری، فاطمه امینی، امیر نوری، فریده سپاه‌منصور، مهسا باقری، مهران رجبی، شهرام قائدی، امیر غفارمنش و رضا ایرانمنش از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

داستان سریال «آخر خط»

سریال «آخر خط»، به نویسندگی و کارگردانی علیرضا مسعودی، مضمونی کمدی و طنز دارد. این سریال روایتگر داستان دو پسرخاله است که بسیار شرور هستند و خانواده‌ها از دست این دو به ستوه آمده‌اند. این دو به دلیل جرمی به زندان می‌افتند و تصمیم به مهاجرت می‌گیرند، اما …

ه خ/م گ

نظر شما
ارسال نظر