پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2338
-
الف
+

اصلانی: معتمدی کارگردان "مسئله محور" است

سینمای احمدرضا معتمدی سینمای متفاوتی است که محمدرضا اصلانی آن را سینمای مسئله محور می‌نامد

 

محمد رضا اصلانی شاعر و سینماگر در گفتگو با شبکه آی فیلم سینمای احمد رضا معتمدی را سینمایی متفاوت و «مسئله محور« توصیف کرد. 

این گفتگو درباره تازه‌ترین ساخته معتمدی یعنی «سوء تفاهم» است و در آن خود معتمدی نیز درباره فضای فیلمسازی‌اش توضیح می‌دهد.

سوء تفاهم فیلمی به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا معتمدی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی محصول سال ۱۳۹۶ سازمان هنری رسانه‌ای اوج می‌باشد.

قصه فیلم سوء تفاهم ماجرای یک گروگان‌گیری است که همه چیز در متن واقعیت پیش می‌رود اما با گذشت زمان این شبهه پیش می‌آید که این حادثه بیشتر شبیه یک «سوء تفاهم» یا توهم است؛ و اما در متن توهم هنوز عناصری از واقعیت به چشم می‌آید. همزمان با گسترش این ابهام، ماجرای گروگان‌گیری نیز به پیش می‌رود و

این فیلم تلفیق ژانرهای تریلر روان‌شناختی، کمدی، و فلسفی است. ابتدای فیلم با جمله‌ای از ژان بودریار فیلسوف فرانسوی آغاز می‌شود.

«سینما آی‌فیلم» به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی کشورمان می‌پردازد و فیلم‌های در حال اکران در سینما و موضوعاتی مثل میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فیلم‌ها را بررسی می‌کند. این برنامه، چهارشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۰۶:۳۰ روزهای  پنجشنبه می‌باشد.

ب س/ا.ز

نظر شما
ارسال نظر