پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2125
-
الف
+

پیشنهاد "پیله‌ور" برای سکانس‌های سخت

"پیله‌ور" با شبکه آی‌فیلم به گفتگوی اختصاصی پرداخت.

"حسن پیله‌ور" طراح جلوه‌های تصویری در گفتگوی اختصاصی با شبکه آی‌فیلم از مستند داستانی «کربلا جغرافیای یک تاریخ» گفت.

وی در این گفتگو تهیه‌ استوری برد را برای ساخت موفقیت آمیز سکانس‌های سخت بهترین راه شمرد و افزود: در این شرایط کارگردان و طراح جلوه‌های بصری  به تعامل و نقطه تلاقی فکری می‌رسند.

حسن پیله ور مسئول جلوه‌های ویژه بصری سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار حسن پیله ور می‌توان به فعالیت در فیلم یتیم‌خانه ایران و فیلم مارموز اشاره کرد.

حسن پیله ور در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم حسن پیله ور در این سال، فعالیت در فیلم یتیم‌خانه ایران به کارگردانی ابوالقاسم طالبی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی حسن پیله ور فعالیت در فیلم یتیم‌خانه ایران بوده است. حسن پیله ور سال 1394 فیلم یتیم‌خانه ایران به عنوان مسئول جلوه‌های ویژه بصری فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. حسن پیله ور توانست با فعالیت در فیلم یتیم‌خانه ایران تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر علیرام نورایی، فرخ نعمتی، داریوش اسدزاده و محمدعلی شادمان توانست سطح کاری او را متحول کند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی حسن پیله ور آن هست که در مدت زمان فعالیت خود، هم در تلویزیون و هم در سینما حضور داشته است. حسن پیله ور را باید بیشتر مسئول جلوه‌های ویژه بصری سینما بدانیم چرا که 75% آثار وی سینمایی و 25% آثارش تلویزیونی است. در واقع حسن پیله ور از مجموع 4 اثری که در کارنامه دارد، در 3 اثر در سینما با نام‌های  ماموریت غیر ممکن، فیلم مارموز و فیلم یتیم‌خانه ایران فعالیت داشته است.

برنامه تلویزیونی «جلوه‌سینمایی» در چهار فاز، ابعاد مختلف هنر سینما و تلویزیون را موشکافی می‌کند که در فاز اول، عوامل جلوه‌های ویژه سینمای ایران پرده از اسرار کارشان می‌گشایند.

شش قسمت از فاز نخست برنامه، به جلوه‌های میدانی سینما و هفت قسمت دیگر به جلوه‌های دیجیتال و بصری می‌پردازند.

فازهای دوم، سوم و چهارم این مجموعه نیز به‌ ترتیب به گریم‌های خاص سینما، موسیقی فیلم و تولیدات سنگین سینما خواهد پرداخت.

«جلوه‌های سینمایی» یکشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ روانه آنتن می‌شود و در ساعت ۰۶:۳۰ دوشنبه ها بازپخش می‌شود.

 

 س ح/ ط ه

نظر شما
ارسال نظر