پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2285
-
الف
+

«سرو زیر آب» در «سینماآی‌فیلم» بررسی می‌شود

فیلم سینمایی «سرو زیر آب» در برنامه «سینما آی‌فیلم» مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

فیلم سینمایی «سرو زیر آب» در برنامه فرداشب «سینما آی‌فیلم» مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سرو زیر آب فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمد علی باشه آهنگر و حامد باشه آهنگر، و تهیه‌کنندگی سید حامد حسینی، محصول سال ۱۳۹۶ است و درست همزمان با شروع اکران عمومی در برنامه «سینما آی‌فیلم» مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فیلم سینمایی «سرو زیر آب» که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی، حوزه هنری و شهرداری تهران ساخته شده‌است به موضوع شهدای گمنام اقلیت می‌پردازد. نخستین نمایش این فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بود. سرو زیر آب به عنوان بهترین فیلم با نگاه ملی سی و ششمین دوره فیلم فجر انتخاب شد.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: راز جهانبخش کرامت فاش می‌شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو، گودرز، بهرام، جهانگیرو سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی گناهی‌اش و بازگشت آرامش سفر بلندی را آغاز می‌کند. سفری که پایانش زندگی بسیاری از آنها را تغییر می‌دهد.

بابک حمیدیان، مینا ساداتی، حسین باشه آهنگر، رضا بهبودی و مسعود رایگان بازیگران اصلی این فیلم هستند.

«سینما آی‌فیلم» به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی کشورمان می‌پردازد و فیلم‌های در حال اکران در سینما و موضوعاتی مثل میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فیلم‌ها را بررسی می‌کند. این برنامه، چهارشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۰۶:۳۰ روز پنجشنبه می‌باشد.

ب س/ط ه

نظر شما
ارسال نظر