پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
11220
-
الف
+

آغاز تصویربرداری سریال «زندگی از نو»

مجموعه تلویزیونی «زندگی از نو» به کارگردانی علی محمد قاسمی مقابل دوربین رفت.

مجموعه تلویزیونی «زندگی از نو» به کارگردانی علی محمد قاسمی مقابل دوربین رفت.

مهدی شفیعی تهیه کننده سریال  «زندگی از نو» در این باره گفت: مدتی است که سریال در لوکیشنی در استان گیلان کلید خورده است و اغلب بازیگران اصلی مقابل دوربین رفته اند. البته قرار است که بازیگران دیگری نیز به کار اضافه شوند.

وی در ادامه افزود: فیلمنامه سریال در حال بازنویسی است و تمام لوکیشن ها در استان گیلان است.

وی درباره حضور ستاره اسکندری در سریال ادامه داد: ستاره اسکندری به عنوان بازیگردان با سریال ما همکاری می کند. اما ممکن است که به عنوان بازیگر هم مقابل دوربین بروند.
سریال «زندگی از نو» به کارگردانی علی محمد قاسمی و تهیه کنندگی مهدی شفیعی برای شبکه ۵ تولید خواهد شد.

این در حالی است که پیش از این کاوه سجادی حسینی قرار بود در نخستین تجربه سریال سازی اش، این مجموعه را بسازد که به دلایل حضورش به عنوان کارگردان در این سریال منتفی شد.
علی محمد قاسمی نیز نخستین سریال را با «زندگی از نو» تجربه می کند.

این مجموعه در ۳۰ قسمت برای شبکه ۵ ساخته می شود.

«زندگی از نو» داستان زوج جوانی است که به شمال می روند و کمپ گردشگری ایجاد می کنند. این مجموعه به مولفه هایی چون محیط زیست و اقتصاد می پردازد.

عوامل اصلی این مجموعه عبارت است از: نویسندگان: آزیتا رصافی، لیلا نادری و مرضیه خدوی، کارگردان: علی محمد قاسمی، تهیه کننده: مهدی شفیعی، مدیر تولید: آندرانیک خچومیان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مهرداد یزدانی، طراح گریم: علیرضا خورشید، طراح صحنه و لباس: هومن معصومی، منشی صحنه: آرزو ابراهیمی، مدیر تصویربرداری: محمد رسولی، صدابردار: حسین بشاش و علی دادگری، بازیگران: خیام وقار کاشانی، ژیلا آل رشاد، مینا جعفرزاده، کمند امیرسلیمانی، مجید پتکی، حدیث نیک رو، اکبر معززی، علی انصاریان، پیام احمدی نیا، حسن رستمانی.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر
زندگی از نو

سریال زندگی از نو یک سریال متفاوت http://farshow.ir/series/%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D9%88