پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
20665
-
الف
+

اختصاصی: «پس از باران» را در آی‌فیلم ببینید

سریال «پس از باران» بنا به درخواست‌های مکرر بینندگان آی‌فیلم، از این شبکه پخش می‌شود.

سریال خاطره‌انگیز «پس از باران» بنا به درخواست‌های مکرر بینندگان شبکه آی‌فیلم، از این شبکه پخش می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «پس از باران» از دوشنبه 20 آذرماه روی آنتن آی‌فیلم می‌رود. این سریال به کارگردانی سعید سلطانی، محصول سال 1379 سیما است.

«پس از باران» روایتی انسانی از روابط ارباب و رعیتی در دوره رضاخان است. دختر جوانی به نام "شهربانو" همسر دوم ارباب می‌شود؛ مردی که از همسر اولش صاحب فرزند نشده و ... .

اسماعیل عفیفه تهیه‌کنندگی «پس از باران» را بر عهده داشته و محمود پاک‌نیت، کتایون ریاحی، مرجان محتشم، جهانگیر الماسی، بهزاد فراهانی، ثریا قاسمی، پوراندخت مهیمن، صبا کمالی، حامد کلاهداری، رحیم نوروزی، جمیله شیخی، کیومرث ملک مطیعی، نادیا دلدار گلچین، مهوش صبرکن، نیکو خردمند، محمود مقامی و شهاب حسینی از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، سریال «پس از باران» از دوشنبه 20 آذرماه، هر شب ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۵:۰۰ صبح و ۱۳:۰۰ روز بعد روی آنتن خواهد رفت.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر
نفيسه

سلام ميشه منو راهنمايي كنيد من ميخوام مجموعه پس از باران رو داشته باشم كسى ميدونه از كجا ميتونم تهيه كنم؟

مهناز روحی

سریال «پس از باران» واقعا زیباست و من بارها این سریال را با دقت دیده‌ام و از دیدن آن سیر نمی‌شوم. این سریال تداعی کننده خاطرات کودکی من است.

کیاسری از تهران

یه انتخاب عالی بود. شما نمی دونید مادر من که اصالت گیلانی داره با چه عشقی این سریالو تماشا می کنه.

معصومه محمدیان از تهران

وقتی این سریال برای اولین بار پخش می شد، نوجوان بودم و خیلی این سریالو دوست داشتم. و حالا به همراه دخترم این سریالو می بینیم و خیلی لذتبخشه.

هاجر

اگه میشه سریال خانه ای درتاریکی راهم پخش کنید

مطهره

میشه راهنماییم کنین که چطوری میتونم سریال پس از باران رو دانلود کنم

از تهران

امکانش هست که لینک دانلود استثنا برای این سریال پس از باران بزارید.

فاطمه نوری

خیلی ممنون که این سریالو دوباره پخش کردین،با این که سی دیشو دارم،ولی باز با اشتیاق هر شب میبینم.واقعا یکی از بهترین سریالهاییه که تا الان دیدم...

ناشناس

یادش بخیر چه زود اون سالها گذشت از اون موقع تا حالا چه روزای رو گذروندیم..... یادش بخیر یاد خاطرات گذاشتم افتادم

کاربر مهمان

سلام پس پخش این سریال تمام شد؟!

کاربر مهمان

فاطمه اکبری پس از باران من رو یاد خاطرات قدیم من میندازه زمانی که مادر بزرگم زنده بود ووقتی که شروع میشد می گفت شهربانو شروع شده خیلی این فیلم رو دوست داشت خدا رحمتش کنه واگر بار ها وبارها هم تکرار بشه من مشتاقانه اون رو تماشا میکنم وارز شما هم خیلی تسکر میکنم برای پخش این سریال.

کاربر مهمان

پس از باران بهترین سریالی بود که تو عمرم دیدم کاشکی دوباره پخشش کنید من عاشق این سریال و بازیگراشم فوق العاده بود پس از باران به معنای واقعی کلمه عاااالی

مهدی حبیبی

آرو خدا توی مهر ماه پخش کنی

ناشناس

واقعا عالیییی